9 tavaszi reggeli kevés kalóriával, de sok rosttal és fehérjével: délig sem éhezel meg tőlük
Indítsd velük a napot, ha szeretnél gyorsan megszabadulni a plusz kilóktól.

gofri
Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

A Gucci menő időutazása minden elmaradt buliért kárpótol: végre egy vicces reklám »

Nem kell sok ahhoz, hogy télen is ragyogjon a bőr: finom illatú testápoló csomagot teszteltünk »

Mindig elegáns lesz a sál, ha így kötöd meg: egyszerű technikák, amiktől garantáltan nőies lesz a megjelenés »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A megfelelően kiválasztott reggeli kulcsfontosságú a diéta során, hiszen a korai órákban elfogyasztott táplálék egész napra meghatározza a vércukorszint és az étvágy alakulását. Ha csupa gyorsan felszívódó tápanyaggal indítasz, azzal csak az állandó éhségérzetet alapozod meg. 

Ha rost- és fehérjedús ételeket választasz, azok elnyújtva fejtik ki hatásukat, nem okoznak a vércukorszintben nagy kilengéseket, vagyis hosszan laktatnak.

Ötletek rost- és fehérjedús reggelihez

A lassú felszívódású szénhidrátoknak és a fehérjének mindenképp ott a helye a fogyókúrás reggeliben, hiszen segítségükkel egész nap pörög az anyagcsere, mégis laktatóak, és kellő energiát adnak egész délelőttre, sőt, ha előző nap edzettél, akkor az izmok regenerálódásához is hozzájárulnak. Az alábbi reggelikben jócskán van fehérje és lassú felszívódású szénhidrát is, de kevesebb kalóriát tartalmaznak, mint a legtöbb szénhidrátcsökkentett péksütemény, ami akár 400-500 kalória is lehet.

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük