Így vészeld át éhezés nélkül a diéta első hónapját: 10 tipp, hogy egy percet se szenvedj a diéta során
A fogyókúra elején természetes, ha az ember gyakran éhes. Mutatjuk, hogyan könnyítheted meg magadnak az első pár hónapot.

evés
Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Illatos, házi testradír sütőtökkel: szuperhatékony bőrfeszesítő percek alatt »

Az eszményi nő ruhatára: imádjuk Monica Bellucci stílusát »

10 évvel öregebbnek néz ki sminkjével a 33 éves Keira Knightley – A Photoshop sem kevés »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Amikor az ember fogyókúrázni kezd, az első pár hét legsarkalatosabb kérdése mindig az, hogyan csökkentse az étvágyát. Ha hirtelen változtatsz a megszokott ételmennyiségen, nem csoda, hogy éhesebbnek érzed magad. De néhány egyszerű módosítással könnyen orvosolható ez a probléma.

Akár drasztikus fogyókúrát választottál, akár nem, az valószínűleg megnövekedett étvágyhoz és csökkenő teltségérzethez fog vezetni. Ez adja a fogyókúrák fő nehézségét. De a tudomány megmutatja, hogyan vészeld át azt az időszakot, amíg a szervezeted hozzá nem szokik az új módihoz.

Fogyókúra szenvedés nélkül

Bár ezek a trükkök és tippek mind tudományosan igazoltak, nem kell semmi bonyolultra gondolni. A többségük könnyen beiktatható a mindennapokba, mint például a pohár víz evés előtt vagy a kisebb tányér, néhányukról pedig nem is sejtetted volna, de bizonyítható, hogy valóban működnek.

A képek forrása: Getty Images Hungary, Pixabay.com.

Ezt is szeretjük