Hogyan maradj motivált, amíg fogyókúrázol? Néhány apróság, ami tényleg segít
Még mielőtt beiktatsz egy csalónapot, vagy teljesen feladod, gondolj ezekre!

etkezes ruhameret
Ez is érdekelhet

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Itt vásárolj, ha másodkézből akarsz designer darabokat: 4 külföldi webshopot mutatunk »

Táplálja és hidratálja a bőrt: házi, szépítő pakolás kakaóból és avokádóból »

Az 52 éves Julia Roberts mesterien bánik a sötét színekkel: a színésznő tudja, mi a sikkes elegancia »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy egyhetes villámdiétát nem nehéz elkezdeni. Hiába olvad azonban le pár kiló, ha az gyorsan vissza is tér, miután véget ér a fogyókúra. Ha jojózás helyett komoly eredményeket szeretnél, akkor ennél több energiát kell fektetned a fogyásba.

Ténylegesen zsírt leadni és a tartós, végleges fogyást elérni csak úgy lehet, ha új, egészséges szokásokat alakítasz ki. Ez nem fog menni egy-két hét kampányszerű diétázással, hanem hónapokon keresztül odafigyelést igényel. Valódi eredményeket azonban csak így érhetsz el, ezért megéri. Lesznek azonban olyan napok, amikor nehezebb lesz kitartani az étrend vagy az edzés mellett. Ilyenkor mindenkinek jól jön egy kis támogatás, plusz motiváció.

Motiváció fogyókúrához

A következő dolgokat nem akkor kell csinálnod, amikor kopog a szemed az éhségtől. Ha gyakran előfordul, hogy az előírásokat követve hosszú órákon át gyötör az éhség, akkor keress másik étrendet, kérj szakértői segítséget. Egy jó étrend, ha nem is könnyű, tartható kell, hogy legyen.

Még akkor sem lesz azonban minden nagyon egyszerű, ha az étrended és az edzésterved rendben van. Ilyenkor a következő módszerekkel megerősítheted magadban a céljaidat, erőt meríthetsz az eddigi sikereidből, ezáltal motiváltabbá válhatsz, hogy tudd folytatni!

Ezt is szeretjük