Fogyj 6 kilót egyszerűen!
A Whitaker-terv
A három hetes Whitaker-programmal már több tízezer amerikai szabadult meg túlsúlyától. Ismerd meg te is a titkot!

Nyereményjáték

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

Nyerd meg a szerelemsegítő, ezüst szívcsakra nyakláncot, mely segít megtalálni, amire vágysz! (x)

összesen 2 db játék
Ez is érdekelhet

Sok nő itt hibázik: így kell kezelni a bakteriális fertőzést - Nincs olyan, hogy valami mindenre jó (x)

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

20 nőies öltözék, ami a kiegészítőktől olyan szemrevaló »

Mit viselj, ha nincs mit felvenned? 5 szett fantáziátlan napokra »

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az egyik legújabb, hazánkban még nem igazán ismert diétás módszer, a Whitaker-terv kiötlője Julian Whitaker amerikai orvos volt, aki a módszer által egy olyan programot fejlesztett ki, melynek segítségével három hét alatt öt-hat kilós túlsúlyodtól akár végleg is megszabadulhatsz. Mindezt éhezés nélkül, hiszen a diéta sikeressége nem a koplalásban rejlik, hanem a megfelelő minőségű, fehérjében gazdag táplálékok kiválasztásában.

Terítéken a fehérjék

A Whitaker-terv hitelességét leginkább az adja, hogy a programot kidolgozó orvos betegeinek kezelése közben tapasztalt megfigyelései alapján dolgozta ki a diétás programot, ami aztán több ezer ember sikeres súlyvesztéséhez járult hozzá.

A szakember szerint a legtöbb diéta sikertelenségét az okozza, hogy a fogyókúrás étrendek által előírt táplálékok ugyan valóban zsírszegények, ám ezek a legtöbb esetben csak fokozzák a diétázók étvágyát, arról nem is beszélve, hogy beindítanak egy raktározási folyamatot a szervezetben, ami rendkívüli módon megnehezíti a súlyfelesleg leadását.

Éppen azért úgy véli, a fogyás sikeressége olyan ételek fogyasztásában rejlik, melyek amellett, hogy táplálóak, és zsírégető hatásuk van, jóllakottságérzetet is biztosítanak.

Whitaker emiatt megvizsgálta, hogyan hatnak a különféle zsírok, szénhidrátok és fehérjék az étvágyra és a testsúlyra, tapasztalatai alapján pedig kidolgozott egy olyan zsírégető diétát, mely a szénhidrátokkal és zsírokkal szemben a fehérjebevitelre helyezi a hangsúlyt.

Lépésről lépésre

Az amerikai tudós által kidolgozott diétás terv három hétig tart, mely időszak alatt napi szinten 20-25 dekagramm fehérje bevitele ajánlott, ami mellett 10 dekagramm szénhidrát elfogyasztása is megengedett. A program lényege, hogy naponta három főétkezést kell lebonyolítani, melyek között megengedett egy-két közbevetett étkezés is.

A diéta ideális lehet azok számára is, akik szeretnek az ebéd vagy a vacsora mellé elfogyasztani egy-egy pohár bort, hiszen más fogyókúrás étrendekkel ellentétben a Whitaker-terv engedélyezi, sőt, javasolja napi egy pohár száraz bor elfogyasztását.

A Julian Whitaker által kidolgozott étrend gyümölcsök, alacsony szénhidráttartalmú zöldségek, tejtermékek, fehér húsok - csirke, pulyka, halfélék, lazac, tonhal, garnélarák - fogyasztását, alacsony zsírtartalmú fehérjék - sajtok, túró, tej - bevitelét és különféle magvak étrendbe való beiktatását szorgalmazza. Az étrendhez hozzátartozik a szintén zsírszegény italok fogyasztása, melybe beletartozik a tea és a kávé is, valamint az említett alkoholok bevitele kis mennyiségben.

Veszélyes, hizlaló szerek

Ahhoz, hogy a fogyás tartós legyen, nemcsak a táplálékfajták egyensúlyára kell ügyelned, de azt is fontos szem előtt tartanod, hogy minél kevesebb káros adalékanyagot tartalmazzon étrended. Hogy miért? Videónkból kiderül.

Mozogni mindig kell

A program kidolgozója a megfelelő tápanyagok meghatározása mellett a testmozgást is kiemeli a program hatékonyságának érdekében, minek eredményeként nemcsak a zsírégetés lesz gyorsabb és hatékonyabb, de tested arányossága is megmarad, izmaid megfelelő karbantartásáról nem is beszélve.

Letölthető edzéstervek
A diéta fontos eleme a rendszeres mozgás, amihez letölthető edzésterveink között egész biztos találsz megfelelő programot. Mindent megtalálsz, legyen szó otthoni tornáról - testtájak szerint -, edzőtermi gyakorlatsorokról, kardió jellegű mozgásformákról vagy épp a toka eltüntetéséről.

Mintanap

Reggeli: egy egész tojásból és négy fehérjéből, kevés zsírszegény sajt hozzáadásával készült rántotta, egy bögre teával vagy kávéval.
Tízórai: tetszőleges mennyiségű gyümölcs.
Ebéd: két nagyobb csiperkegomba, egy paradicsom, egy közepes méretű padlizsán és egy szelet kecskesajt felhasználásával készült gombahamburger két bögre spenótos paradicsomsalátával.
Uzsonna: egy főtt tojás egy bögre cseresznyeparadicsommal.
Vacsora: 20 dkg fehér hús, tetszőleges mennyiségű, friss salátaágyon.

OLVASD EL EZT IS!

deli
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

8 kiló mínusz 4 hét alatt Amanda módszerével

volumetrics
  • zöldség
  • diéta a tartós fogyásért

Heti 1 kiló mínusz a Volumetrics-diétával

hus
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

Így fogyhatsz le végleg éhezés nélkül!

Blog.hu ajánló