80 és 90 kiló között vagy? A legerősebb zsírégető mozgás
Télen is bátran űzheted!
Mennyi kalóriát égetsz el fél óra túrázással vagy spinninggel?

Dia

	A túrázásról a hidegebb hónapokban sem kell lemondanod. Sőt, a havas téli táj kimondottan szemet gyönyörködtető látvány. Ha pedig belegondolsz, hogy már fél óra gyalogtúrával is 250 kalóriát éget el a szervezeted, talán még nagyobb kedvvel vágsz neki.

A túrázásról a hidegebb hónapokban sem kell lemondanod. Sőt, a havas téli táj kimondottan szemet gyönyörködtető látvány. Ha pedig belegondolsz, hogy már fél óra gyalogtúrával is 250 kalóriát éget el a szervezeted, talán még nagyobb kedvvel vágsz neki.

Dia

	Eddig a bringázást télen csak az igazán elvetemültek vállalták, ám ahogy kezd divatba jönni a sport, egyre többen pattannak nyeregbe a hidegebb hónapokban is. Két keréken vagy szobabiciklin félóránként körülbelül 300 kalóriát éget el a szervezeted, ugyanennyi spinninggel pedig nagyjából 450 kalóriát.

Eddig a bringázást télen csak az igazán elvetemültek vállalták, ám ahogy kezd divatba jönni a sport, egyre többen pattannak nyeregbe a hidegebb hónapokban is. Két keréken vagy szobabiciklin félóránként körülbelül 300 kalóriát éget el a szervezeted, ugyanennyi spinninggel pedig nagyjából 450 kalóriát.

Dia

	A korcsolyázás kedvelt téli sport, amely az egyre szaporodó fedett műjégpályáknak köszönhetően a melegebb hónapokban is űzhető. Félórányi korizással körülbelül 300 kalóriát éget el a szervezeted.

A korcsolyázás kedvelt téli sport, amely az egyre szaporodó fedett műjégpályáknak köszönhetően a melegebb hónapokban is űzhető. Félórányi korizással körülbelül 300 kalóriát éget el a szervezeted.

Dia

	Az ellipszis tréner kiváló választás, ha nem különösebben kedveled a futást. Már fél óra edzéssel 300 kalóriát égethetsz el!

Az ellipszis tréner kiváló választás, ha nem különösebben kedveled a futást. Már fél óra edzéssel 300 kalóriát égethetsz el!

Dia

	Ne mondj le a futásról télen se! Bár tény, ha komolyabb súlyfelesleggel küzdesz, ízületeid védelmében szerencsésebb először sétával indítanod. 30 perc lassú tempójú futással körülbelül 350 kalóriát éget el a szervezeted. Korábbi cikkünkből többet is megtudhatsz a túlsúly és a futás kapcsolatáról.

Ne mondj le a futásról télen se! Bár tény, ha komolyabb súlyfelesleggel küzdesz, ízületeid védelmében szerencsésebb először sétával indítanod. 30 perc lassú tempójú futással körülbelül 350 kalóriát éget el a szervezeted. Korábbi cikkünkből többet is megtudhatsz a túlsúly és a futás kapcsolatáról.

Dia

	Az úszás kimondottan ajánlott túlsúllyal küzdőknek, hiszen kíméli az ízületeket. Fél óra mellúszással több mint 400 kalóriát égethetsz el.

Az úszás kimondottan ajánlott túlsúllyal küzdőknek, hiszen kíméli az ízületeket. Fél óra mellúszással több mint 400 kalóriát égethetsz el.

Ezt is szeretjük
Szerző: Horváth Eszter
Fotó: