Edd őket reggelire, ha fogyni akarsz!
Képeken 7 gazdag fehérjeforrás
A fehérjében gazdag reggeli segít kontrollálni az étvágyat, illetve csökkenti a nassolási vágyat.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Narancsbőrös a fenekük, mégis irtó dögösek: 5 híresség, akinek Photoshop nélkül hepehupás a bőre »

7 nyári ruhadarab, amit még nem kell elraknod: kora ősszel is szükséged lesz rájuk »

Házi gyorssegély a kimerült bőrnek és hajnak – Így tüntesd el a nátha nyomait »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Heather Leidy táplálkozási szakértő elsőként vizsgálta azt, hogy miként hat az elfogyasztott reggeli az étvágyra, illetve az esti nassolásra. Kísérletei során bizonyította, hogy a magas fehérjetartalmú reggeli nagyobb teltségérzetet, jóllakottságot eredményez, aminek köszönhetően a nap során kevésbé intenzív az agynak azon tevékenysége, amely az élelemért való sóvárgásért felelős. Az ilyen reggeli egyben csökkentette az esti nassolásra való hajlamot is. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány fehérjében gazdag reggelit.

Ezeket edd reggelire, ha fogyni akarsz!

Lapozd át az alábbi galériát, és ismerd meg azokat a táplálékokat, amelyek reggelire fogyasztva segítik a diéta sikerét!

Ezt is szeretjük