70 és 80 kiló között vagy? Ez a 6 legerősebb nyári zsírégető mozgásforma számodra
Akár az egész ebédet ledolgozod velük néhány perc alatt.

Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

Ilyen még nem volt: fehér címlappal jelenik meg az olasz Vogue magazin »

3 webáruház, ahonnan be tudsz szerezni kozmetikai alapanyagokat: DIY kencékhez elengedhetetlen »

Segíti a koncentrálást, megelőzi a hátfájást: könnyű gerinctorna, amit minden nap elvégezhetsz otthon »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha megfelelő tornagyakorlatokat választasz, azzal formálhatod az egyes, különös figyelmet igénylő területeket, mint a combodat, a hasadat vagy éppen az alkarodat. A következő mozgásformák során azonban mindez egyszerre történik meg, így ha rendszeresen űzöd ezeket a sportokat, az egész alakodat formálhatod velük. Mutatjuk, hogyan adhatsz le nagyon sok súlyt velük a nyáron!

Ettől lesz szálkás az izom és feszes a hasfal

A mélyizmokat erősítik meg ezek a gyakorlatok, így nagyon alaposan átformálják a testedet. Próbáld ki őket még a bikiniszezon előtt!

Ezt is szeretjük