Képeken az eredmény: 22 kilót adott le a fiatal lány!
Nem hinnéd, hogy ilyen látványos
Apróbb életmódbeli változtatások is komoly fogyáshoz vezethetnek.

beauty and style
Top olvasott cikkek

Amikor Kate Ranfurly két évvel ezelőtt ráállt a mérlegre, bár sohasem volt kifejezetten karcsú, meglepte, amit látott.

Az önbizalmát nem veszélyeztette a túlsúlya, ám úgy érezte, hogy egészsége érdekében szükség lesz néhány életmódbeli változtatásra - vallotta meg a popsugar.com-nak.

Fogyástörténet: Kate

Nem változtatott drasztikusan az életmódján, csupán ésszerű változtatásokat iktatott be. Így például elkezdett futni. Bár sohasem gondolta, hogy ez az ő sportja, meglepő módon ma már nagyon élvezi. Igyekszik legalább heti háromszor futni.

Hogy ne legyen túl unalmas a mozgás, ha teheti, váltogatja a sportolás helyszínét, valamint motivációként zenét hallgat. Korábbi cikkünkben már írtunk arról, milyen hatással van a zene a sportra, illetve a fogyás ütemére. Kattints!

Nem számolja a kalóriákat

- Azt hiszem, nagyjából egy hétig tartott, hogy számoltam a napi kalóriabevitelemt, aztán feladtam. Úgy saccolom, 1500 kalória körül lehet, de nem aggódom ezen túl sokat. Amíg nem eszem egy rakás feldolgozott élelmiszert, tudom, hogy minden rendben.

Kate azt mondja, mindig van a hűtőjében egy csomó zöldség, valamint tojás. Sok friss salátát fogyaszt, a napja jellemzően müzlivel és joghurttal indul, ebédre általában salátát és teljes kiőrlésű szendvicset eszik. Vacsoránál pedig arra figyel, hogy ne fogyasszon túl nehéz szénhidrátokat. Ha nassolásról van szó, néha kicsit bűnbe esik, de alapvetően igyekszik gyümölcsöt, illetve diót ropogtatni.

Kate tanácsa fogyni vágyóknak

- Ne aggódj! Nem a szigorú diéta és a személyi edző az egyetlen módja a fogyásnak. Csak kezdj el mozogni - akár csak gyalogolni -, a cukros üdítőket cseréld vízre, chips helyett fogyassz gyümölcsöket. Persze a folyamat kicsit lassabb így, de pár hónap múltán már látványos lesz az eredmény.

Ezt is szeretjük