Így fogyott le tavaly 18 kilót ez a 37 éves nő
Először csak a teából hagyta el a cukrot
Elárulja, mi a titok a hihetetlen fogyás hátterében.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Valószínűleg arról már hallottál, hogy a cukor roppant hizlaló, azt azonban nehéz konkrétan elképzelni, hogy valójában mennyire. Ez a nő azonban megmutatja, milyen látványos eredményeket érhetsz el, ha visszafogod magadat az édes ételekkel, és beiktatsz néhány okos változtatást a mindennapjaidba.

Egy ausztrál nő, Kathryn Dickie 18 kilót adott, melynek során elmondása szerint az első lépés volt, hogy megszabadult az étrendjében a hozzáadott cukortól. 

18 kiló fogyás 37 évesen

Kathryn nem csodadiétákra bízta a fogyókúrát, hanem kifejezetten életmódot szeretett volna váltani. Ennek sikeréhez szerinte két kulcsfontosságú dolog járult hozzá: naponta 40 perc séta munkából hazafelé és a felesleges cukor kiiktatása.

Kathryn számára ez a két apró dolog máris meghozta a kezdeti sikereket, melyek folytatásra sarkallták a fiatal nőt. Kathryn nem sokkal később egy személyi edzőtől is kért tippeket, hogy hatékonyabbá tegye minden napi mozgását, sőt, a napi szénhidrátbevitelére is többé-kevésbé odafigyelt.

Mivel érdemes kezdeni?

A leglényegesebbnek Kathryn azt tartja, hogy felhagyott korábbi mértéktelen cukorfogyasztásával. A nő a diéta elkezdése előtt négy-öt cukorral itta még a teát is, melynek helyettesítésére számára legjobban a sztívia vált be

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

Érdemes Kathryn példáját követve első lépésként pontosan ezeket a nagyon nyilvánvaló cukorforrásokat kiiktatni, például megfogadni, hogy nem vásárolsz olyan ételt, amelynek a címkéjén szerepel a cukor vagy annak bármilyen megfelelője. Sőt, az is fontos, hogy te se szórj túl sok cukrot az ételekre, hanem azt egészséges módon pótold.

A gyümölcsök és zöldségfélék ezzel szemben természetes, egészséges gyümölcscukorral szolgálnak, így ezek cukortartalmával nem, csak kalóriaértékükkel kell számolnod. 

Mi a probléma a cukorral?

A finomításon áteső cukrok lényegében tömény, könnyen felhasználható szénhidrátból állnak, mellyel rengeteg kalóriát biztosítasz a tested számára. Ebből kifolyólag sem rostokat, sem vitaminokat, sem ásványi anyagokat nem viszel be a cukorral, ráadásul a vércukorszinted is nagy löketet kap, amelyet követően gyorsan ismét visszaesik majd, azaz megint megéhezel. Tudj meg többet is a cukor elhagyásának előnyeiről ide kattintva!

Ezt is szeretjük