Így fogyaszd a vizet, és lemossa rólad a kilókat: adagokkal és időpontokkal
Nagyon hatékonyan kiegészítheted vele a diétát.

vizfogyasztas
Ez is érdekelhet

Fodrászszalon az otthonunkban: egészséges és gyönyörű haj Panasonic hajszárítókkal (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

beauty and style

Igazán menő szettek, amikben nem ciki a tréningnadrág: az utcán is megállják a helyüket »

Házi szemránckrémek, amiket gyerekjáték összeütni: versenybe szállnak a boltiakkal »

Nem szélesítenek a túlméretezett, bő cuccok, ha így kerülnek be az öltözékbe: nőiesen is viselhetők »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A vízfogyasztás erősen befolyásolja az étvágyat. A folyadékok nemcsak térfogatuknál fogva segítenek megtölteni a gyomrot, de a rostokat is megdagasztják, sőt, ha eleget iszol, akkor abban is biztos lehetsz, hogy a szervezeted nem keveri össze az éhséget és a szomjúságot.

Éppen ezért a megfelelő vízbevitel a diéta során kiemelkedő jelentőséget kap, hiszen így a farkaséhség miatt nem szeged majd meg az étrend előírásait. A víz olyan hatékony éhségcsökkentő, hogy nagy túlsúlyból pusztán azzal is leadhatsz pár kilót, hogy többet iszol, ami által kevesebbet eszel, ám igazán csak akkor lesz a vízbevitel növelése hatékony, ha diétázol is mellé. 

Fogyás vízzel

A fogyókúra során - főleg nyáron - ajánlott minimum két és fél, de inkább három liter vizet bevinni mindennap. Mutatjuk, milyen elosztásban, minimum mekkora adagokban idd meg ezt, hogy az igazán hatékonyan segítse a fogyást!

vizivas no

Kezdd a napot legalább 250 milliliter folyadékkal éhgyomorra, majd a reggeli közben és után fogyassz el még további 500 millilitert, így ha magas rosttartalmú ételt eszel, az különösen hatékony lesz. Ezt követően a nap folyamán valahányszor teát vagy kávét fogyasztasz, igyál meg mellé minimum 200 millilitert. Körülbelül 20 perccel ebéd és uzsonna előtt igyál meg újabb 500 millilitert. Ha nem uzsonnázol, akkor legkésőbb az ebéd után három órával fogyjon el a másik fél liter. Végül lefekvés előtt két órával fogyassz el még 300-600 millilitert. A megadott mennyiségnél minden időpontban ihatsz többet, de kevesebbet nem.

A kávé és a tea vízhajtó hatásuk miatt nem számítanak bele a vízbevitelbe. A gyümölcsökkel, zöldségekkel ízesített vizek és vízzel hígított turmixok azonban igen.

Karcsúsodj turmixokkal

A vízbeviteled további kiegészítése lehet néhány finom, éhségűző turmix a nap folyamán, melyeket ráadásul akár nagyon olcsó alapanyagokból is könnyen összeállíthatsz. Mutatunk tíz szuper receptet!

Ezt is szeretjük