18 kilót fogyott, de azt eszi, amihez kedve van: elmondja, hogy csinálja
Ez a fogyástörténet nem a koplalásról szól.

sophie cover
Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Így kommunikáld okosan, ha nem hívsz meg valakit az esküvőre, aki számít rá »

Vékony szálú a haja, de sohasem lapos: Taylor Swift jól bánik a bob fazonnal »

Szuperkényelmes pizsamák körképe őszre: élvezetesebbé teszik a lustálkodást »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Gyakori, hogy a boldog párkapcsolat jó néhány plusz kilóval is együtt jár. Így történt ez Sophie Austin esetében is, aki akkor kezdett csak el igazán hanyagul táplálkozni, amikor barátjával megismerkedett. A közös étterembe járásnak két év alatt 20 kiló plusz lett a vége, ám nem ez volt az egyetlen probléma.

Ismerd meg, hogyan sikerült Sophie-nak visszafordulnia az elhízás felé vezető úton, és vegyél példát számos jó szokásáról, melyek neked is segíthetnek, hogy fittebb és karcsúbb legyél. Inspiráció lehet azoknak, akik nem nagy túlsúlytól akarnak megszabadulni.

Sophie fogyástörténete

Sophie még párkapcsolatát megelőzően igyekezett először fogyni. 2013-ban kipróbálta a káposztaleves-diétát, máskor futással fogyott. Később azonban a kilók kamatostul visszakúsztak rá. A jojó-diétázás évekig tartott. A fiatal nő a diétás időszakokon kívül a sütiket, házhoz szállított ételeket részesítette előnyben, míg meg nem elégelte, hogy egyre csak hízik. 

When you feel like your making, little, slow or no progress... . Remember it takes 6 months to build a Rolls Royce and 13 hours to build a Toyota... You’ve got this 👊🏼 __ We all want to sego results fast and all too commonly give up when we don’t see start seeing drastic changes in the first few weeks... 🤷🏼‍♀️ __ You have to TRUST the process and you will see PROGRESS! 🏋🏼‍♀️ __ Great things happen over TIME Not NIGHT! ⏳ __ Keep working hard and don’t give up you will reap the rewards and not importantly... __ MAKE YOU PROUD 💕 . P.s. RIP BOOBS YOUR STILL HERE IN SPIRIT LMAO #ShredzWithSophie #flexfridqy #bodytransformation #bodypositive #weightloss #weightlossjourney #transformation

A post shared by A🦁DoesntLose💤OverTheOpinionOf🐏 (@sophieaustin93) on

Ekkor úgy döntött, mindent belead az edzésbe. Nemcsak, hogy minden reggel öt kilométert futott, de utána az edzőteremben még 30 percet kardiózott, majd egy óra köredzés következett, így 165 centis magasságához 58 kilóra fogyott. Ezzel együtt azonban sok izmot is veszített, így hiába volt karcsúbb, mégsem igazán lett elégedett. Ez a rutin ráadásul nem volt tartható, miután megismerkedett a párjával. 

A cikk az ajánló után folytatódik

2017 januárjában döntött a komoly változtatás mellett. Visszahízott 76 kilójából fokozatosan 18-at ismét lefogyott. Ehhez eleinte csak a készen vásárolt ételeket iktatta ki, áttért az otthoni főzésre és a házilag előkészített ételekre. Különösen odafigyelt emellett arra, hogy mindig elegendő vizet fogyasszon.

Sophie fehérjékben gazdag, szénhidrátokban viszonylag szegény étrendet követ, melyet napi öt-hat étkezésre oszt fel. Amikor az izomtömegét szerette volna növelni, ehhez képest a szénhidrátok mennyiségét és ezzel a kalóriák számát növelte, arra azonban ilyenkor is odafigyelt, hogy ezek mind lassú felszívódású, jó minőségű szénhidrátforrásokból származzanak.  

“Your obsessed with fitness” . “All you do is spend time in the gym” . “Why are you trying to cut more your practically anorexic” . “You looked better before” . “I preferred the girl on the left” _____________________ My awnser... IDGAF 🤷🏼‍♀️ . I don’t even remember a time I thought to myself “oh not what will all those people who I don’t know or care about think of me” ... “what if they prefer my before” NAHHHH because I didn’t do it for them I did it for ME and as long as IM HAPPY then go away with your negative comments, I am so fortunate that I have so many beautiful souls on here who support my journey on bettering myself and I will forever thank my amazing followers for constantly keeping me on track! 💓 _____________________ Just remember that your on this journey for YOU and not to please others so keep doing you girl and striving for greatness and you’ll achieve anything you can imagine! 👙💪🏼 #ShredzWithSophie #throwbackthursday #bodypositive #bodytransformation #weightloss #weightlossjourney

A post shared by A🦁DoesntLose💤OverTheOpinionOf🐏 (@sophieaustin93) on

Minden étkezésbe kerül szénhidrát, fehérje és egy kevés egészséges zsír is, hogy optimálisan menjen végbe a tápanyagok felszívódása. A makrotápanyagok mennyiségének betartása mellett a nő az intuitív táplálkozást követi, így rendszeresen cserélgeti kedve szerint az alapanyagokat ételeihez.

Edzésként Kayla Itsines BBG tréningjeit kezdte el. A mozgás során Sophie mindennap más izomcsoportot dolgoztat meg. Heti ötször edz, melyben kétszer láb-, egyszer hát-, egyszer kar- és váll-, valamint egyszer mellkas- és fenéknapot tart. Ez egy intenzív, ám jól tartható, erősítő rutin. 

‼️WHAT I EAT IN A DAY... ON A CUT‼️ _____________________ So so so soooo many of you have asked for it so I’ve finally put it together! . This is my current eating regime that I’m using for my cut I will continue this for another 12.5 weeks until my holiday then... ALL INCLUSIVE BAYBEEEE 🐷🍹🍔 _____________________ Meal 1; Oats 40g 1/2 Banana 1 Scoop @womensbest Whey protein 🍌 . Meal 2; @pro_gains prepped meal 113g Sweet Potato 85g chicken breast 90g 🍗 . Snack 1; @womensbest FitWhey 2 scoops and 1 tablespoon peanut butter 🥜 . Snack 2; 2 Kallo rice cakes 🍘 . Meal 4; Omelette (5 egg whites 1 egg) 1 Chicken breast handful of spinach and 10 cherry tomatoes 🍅 . Meal 5; 0% Fat Greek yoghurt 5 drops @womensbest flavour drops in butter biscuit 1 broken weetabix 3 tablespoons of honey 🍯 (I look forward to this all day - I have a super sweet tooth so I love this) _____________________ I hope this has helped and given you some insight into my daily diet (I literally eat the same thing every day but consistency is key 🔐) . For my measurements they are all on the post 💓 . Height 5ft 5 Weight 9 stone 7 _____________________ When ordering from @pro_gains make sure you use code SOPHIEA3 For 3 extra free meals 🥘 And code for @womensbest is SOPHIE10 💕 _____________________ PLEASE NOTE - I am NOT QUALIFIED in any way and I have found that this works for ME it may not be the same for you, this is just a rough guideline for what I EAT it doesn’t mean it will suit you 😊🤗 #ShredzWithSophie #whatieatinaday #sundaymotivation #healthy #strongnotskinny #weightlossjourney

A post shared by A🦁DoesntLose💤OverTheOpinionOf🐏 (@sophieaustin93) on

A fiatal nő szerint az egészséges, fitt test elérése során a legfontosabb, hogy azt tudatosítsd magadban, hogy mindez nemcsak a hiúságot, de az egészséget is szolgálja. A jojó-diétázás helyett sokkal jobban megéri egy tartható, egészséges életmódot kialakítani. Éppen emiatt Sophie a csalóétkezéseket is igyekszik kiiktatni, amennyire csak lehet, hiszen ezek nem biztosítanak semmi értékeset a teste számára. Sophie szerint lehetséges, hogy sok minden nem megy egyszerűen, mégis nagyon sok mindent el lehet érni kitartással. 

Az egész család lefogyott

Az anya, az apa, a fiú és a felesége mind együtt álltak neki diétázni és mozogni. A család nemcsak egy új taggal bővült a következő félévben, de mindenki irigylésre méltóan fitt is lett.

A képek forrása: instagram.com/sophieaustin93.

Ezt is szeretjük