Egyél egyszeresen szaturálatlan zsírokat, és fogyj akár 20 kilót a Flat Belly nevű programmal
A lapos hasat megcélzó programhoz napi étrendet is ajánlunk.

flat belly
Ez is érdekelhet

Tiltott szerelem a Szegedi Szabadtéri Játékokon (x)

Begyógyulnak a régi sebek? A nagy négyes keserédes történetében senki nem menekül a múltja elől (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

A szabad gyöknek mindent szabad? (x)

Van, amiben nagyon rosszak a magyarok - az utolsó helyen állunk az EU-ban, és ez szomorú

beauty and style

Lakatos Márk bemutatta első férfi kollekcióját: az afro-kubai kultúra inspirálta »

Gyönyörű esküvői kontyok félhosszú, vékony szálú hajból: tupír nélkül tűnik dúsabbnak a frizura »

A szezon csúcstrendje a bakancs: vagány és nőies fazonok árakkal »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az eredményes és tartós fogyás érdekében nem koplalni vagy diétázni kell. A hosszútávon betartható, életmódváltó programok segítségével lehet csak a felesleges kilókat leadni, illetve formásabb testalkatot elérni. 

Olyan egészségtudatos étkezést és hatékony edzést megcélzó tervet kell követni, mely könnyen beilleszthető a napi rutinba. Erre megfelelő módszer a Flat Belly nevű program.

A Flat Belly lényege

A flat belly lapos hasat jelent, a módszer a fogyást speciális zsírégető étrenddel és mozgással éri el. A program a telítetlen zsírsavakat tartalmazó élelmiszerek fogyasztásán alapul. Az egyszeresen szaturálatlan zsírok azokat a telített zsírsavakat célozzák meg és bontják le, melyek a hasi zsírt alkotják, és eltömítik az artériákat is, szív- és érrendszeri betegségeket előidézve. A szaturálatlan zsírok fogyasztásával csökken a koleszterinszint is. Az ezeket tartalmazó ételek emellett eltelítik az gyomrot, így nem áll fenn a túlevés veszélye.

Ezeket az élelmiszereket fogyaszd!

A jótékony hatású, elsősorban növényi alapú, szaturálatlan zsírok olyan élelmiszerekben vannak jelen, mint a diófélék és egyéb csonthéjasok, az olívaolaj és más növényi olajak, az avokádó és a fekete csokoládé. A mélytengeri halak, mint a lazac vagy a makréla, illetve az olajos halak szintén tartalmazzák. Az ilyen ételeket magában foglaló étrend -  zöldségekkel és gyümölcsökkel, hüvelyesekkel és teljes kiőrlésű gabonafélékkel kombinálva - mozgással kiegészítve sikeres fogyást produkál.

Betartandó szabályok a program sikerességéért

  • A programot az első négy napban 1200-1300 kalóriával érdemes kezdeni, majd át lehet térni a napi 1600 kalória bevitelére. A táplálkozástervben található ételek megszüntetik a felesleges vízvisszatartást és a gázképződést a szervezetben, csökkentve ezzel is a has térfogatát.
  • A napi négyszer 300 kalóriás étkezés mellett napi két liter folyadék is szükséges. Ez sima vizet jelent, illetve olyan ízesítésű vizet, mely az étrendbe illeszthető. Ilyen a gyömbéres, uborkás vagy mentaleveles víz. 
  • A torna ösztönzi a zsírbontó folyamatokat. A napi 20 perces egyszerű kardiógyakorlatok elegendőek a program kiegészítéséhez, mert beindítják az anyagcserét. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Mintaétrend

Reggeli: mediterrán tojásrántotta
Két tojásfehérjéből készíts rántottát, szórj bele szezámmagot és finomra darált zabpelyhet. Tegyél a tojásra 5 dkg félbevágott olajbogyót, szórd meg 5 dkg zsírszegény sajttal, és szervírozz mellé egy kockára vágott paradicsomot. Egy szelet teljes kiőrlésű pirítóssal fogyaszd. Tápanyagtartalom: 325 kcal.

Ebéd: mandulás-lazacos tészta
Egy csésze teljes kiőrlésű száraz tésztát főzz meg. Ha kész van, forgasd meg fél evőkanál olívaolajban és egy gerezd zúzott fokhagymában. Keverj össze fél csésze tonhalkonzervet és egy marék párolt hüvelyes borsót, majd vegyítsd a tésztával. Szórd meg 5 dkg mandulaforgáccsal. Tápanyagtartalom: 417 kcal.

Uzsonna: barackos-csokis desszert
1 dl natúr görög joghurtba szórj 5 dkg apróra szelt aszalt sárgabarackot, reszelj bele 5 dkg magas kakaótartalmú étcsokoládét, és szórd meg egy evőkanál zúzott mogyoróval. Tápanyagtartalom: 225 kcal.

Vacsora: avokádós-citrusos csirkesaláta
10 dkg csirkemellfilét vágj kockára, és párold meg. Negyed grépfrútot hámozz meg, és szedd cikkelyekre. Vágj fel fél avokádót, 10 dkg zöldsalátát, egy szem retket. A gyümölcsöt és a zöldséget keverd össze fél evőkanál olívaolajjal, majd add hozzá a csirkekockákat. Ízesítsd bazsalikommal és kevés sóval. Tápanyagtartalom: 285 kcal.

Ezt is szeretjük