Lapos has, kemény popsi! Képeken a 4 legjobb fitball-gyakorlat
Kremer Kaposi Péter személyi edző bemutat néhány remek, alakformáló fitball-gyakorlatot.

Ez is érdekelhet

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

7 nőies lófarok, a hét minden napjára: szebbek, mint a szimpla copf »

Gwyneth Paltrow 47 évesen is nagyon dögös: a színésznő stílusa örökzöld »

Nem lesz ciki a leggings, ha így viseled: utcán is bevethető szettek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A törzs izmai a test központját képezik. A hasprés és a lábemelés a két legismertebb hasizom-erősítő gyakorlat, de tudtad, hogy a törzs izmainak megdolgoztatásához ennél jóval több kell? Rengeteg kisebb-nagyobb, ám annál is fontosabb izom stabilizálja a mellkasodat és a medencédet mozgás közben.

Ezek munkája szükséges nehéz tárgyak emeléséhez, megfeszülnek köhögéskor, és nélkülözhetetlenek szülés idején is. Ha megerősíted őket, azzal amellett, hogy formásabb leszel, az egészségedért is sokat tehetsz. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány fitballon végezhető has-, törzs-, illetve farizom-erősítő gyakorlatot, melyeket Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be.

A fotók a Marczibányi Fitness-ben készültek, Kremer Kaposi Péter Facebook-oldalát itt nézheted meg!

Erősítsd a hasizmokat!

Ha szeretnél megismerni még néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, kattints az alábbi videóra!

Ezt is szeretjük