Imádni fogod, milyen feszes, izmos lett a combod: mutatjuk, hogyan eddz a következő 3 hétben
Egyre nehezedik, de megéri végigcsinálni.

Nyereményjáték

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerj páros belépőt Vekerdy Tamás januári előadására a Femina Klubon! (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Gondtalan és felszabadult nyugdíjas éveket szeretnél? Mutatjuk, mi kell hozzá (x)

Évente 34 ezer kisbaba hal meg ettől a betegségtől - 18 országot érint (x)

Nem kell többé macerálni a mentes étrendekkel - Bármilyen diétát követsz, innen tudsz rendelni (x)

beauty and style

5 nő 60 felett, aki tud öltözködni, és ragyogóan néz ki »

Zokni szandállal: tényleg ez lesz a tavaszi divat »

A női intimtájék ápolása új szintre lép: egyelőre nevetségesnek tűnik a vaginafiatalító szérum »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sok nőnek okoz gondot a fenéken, combon lerakódott plusz súly, ám tenni nem lehetetlen ellene. A legjobb, ha egy kiegyensúlyozott étrendet választasz, és mellé úgy edzel, hogy a combod is megerősödjön közben.

Ez azért nagyon jó, mert ha az izmaid fejlődnek egy kicsit, akkor nagyon hamar látványos karcsúsodást vehetsz észre, hiszen az izom sokkal kevesebb helyet foglal, mint a zsírpárnák, sőt, a bőröd is sokkal feszesebb lesz tőle, mivel ez a szövet nem olyan laza. Mutatjuk, milyen programot próbálj ki otthon kezdésként!

Feszesítő combtorna

A következő tíz gyakorlatból álló edzést csináld végig heti ötször úgy, hogy a pihenőnapok ne egymás mellé essenek. Az első héten a gyakorlatokból csinálj egy, a második héten kettő, a harmadik héten három sorozatot. A szünetekben ne állj meg pihenni, csak válts lassú helyben futásra, ami alatt egy kicsit kifújhatod magadat. A három hét elteltével észreveheted majd, hogy akár centikkel vékonyabb és feszesebb a combod. Ekkor érdemesebb már néhány keményebb erősítő gyakorlattalis megtoldani az edzést. Mutatjuk a gyakorlatokat!

Blog.hu ajánló