Ez az egyszerű gyakorlat garantálja a feszes popsit! Csak egyetlen szék kell hozzá
Végezd a következő gyakorlatot naponta a formás fenékért!

Nyereményjáték

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerj páros belépőt Vekerdy Tamás januári előadására a Femina Klubon! (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Évente 34 ezer kisbaba hal meg ettől a betegségtől - 18 országot érint (x)

Gondtalan és felszabadult nyugdíjas éveket szeretnél? Mutatjuk, mi kell hozzá (x)

beauty and style

A tavaszi divat legfontosabb ruhadarabja a farmer után: ez lesz a blézer éve »

A copf ennyire sokoldalú is lehet: így dobd fel a frizurádat! »

5 nő 60 felett, aki tud öltözködni, és ragyogóan néz ki »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a fenekeddel vagy elégedetlen, van egy jó hírünk: ez az egyik legkönnyebben formálható testrész. Az alábbi képeken Anna Renderer személyi edző mutat be egy egyszerű, ám annál hatékonyabb gyakorlatot.

A popsugar.com oldalon ismertetett gyakorlathoz mindössze egy alacsonyabb székre, zsámolyra, esetleg egy szilárd dohányzóasztalra lesz szükséged.

Popsiformáló otthoni gyakorlat

A helyes magasságot abból kiindulva találhatod meg, hogy ha felteszed a lábad, a combodnak és a lábszáradnak derékszöget kell bezárnia.

Helyezkedj el összezárt lábakkal a szék előtt, majd lépj fel a jobb lábaddal, úgy, hogy a jobb sarkadat leszorítod - ezzel biztosítod a stabilitást.

Emelkedj fel a székre, a jobb lábad legyen nyújtva a szék tetején, a bal lábaddal pedig léphetsz egyszerűen a jobb mellé. De még hatékonyabb, ha - a jobb oldali képen látható módon - a szék tetején a vízszintes síkig emeled a bal combodat.

Ezután lépj vissza a talajra először a bal, majd a jobb lábaddal. Csinálj 15 ismétlést, majd végezd el a gyakorlatot a másik oldalra is. Ha ezzel megvagy, az egészből végezz három sorozatot.

Egy kis nehezítés

Előfordulhat, hogy túlságosan könnyűnek érzed a gyakorlatot, és beleférne még egy kis nehezítés. Ebben az esetben fogj egy-egy súlyzót a kezedbe. Ha nincs otthon, megteszi két félliteres - vagy akár literes - vízzel megtöltött palack is. Mindkét kezedbe végy egy-egy üveget és ezzel a plusz súllyal végezd a fent leírt gyakorlatot.

Blog.hu ajánló