Makacs integetőháj ellen: 12 hatékony kettlebellgyakorlat mellizomra
Kettlebellel a mellizmokat és a karizmokat is alaposan meg lehet dolgoztatni, csak ismerni kell hozzá a megfelelő gyakorlatokat.

GettyImages-1226865190
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A kettlebell egy fogantyúval ellátott gömbsúly, amivel számos gyakorlatot lehet hatékonyabbá tenni, csak ismerni kell a módját arra, mire és hogyan használható.

A sporteszköz kialakításának köszönhetően, hogy a súly középpontja az alján található, nagyon összetett izommunkát igényel. De nem csak az izomzatot fejleszti, hanem égeti a zsírt, formálja, tónusosabbá varázsolja a testet is.

Felsőtestedzés kettlebellel

A kettlebelledzést tartják a leghatékonyabb zsírégető edzésnek, hiszen egy óra alatt akár 1060 kalóriát is el lehet égetni vele testtömeg, testmagasság függvényében. Ahogy nő az izom, úgy éget több kalóriát a szervezet. Megfigyelték az erősítő edzések után az úgynevezett utóégető időszakot, ekkor akár napi 100 kalóriával is többet égethet el a szervezet, mint egyébként. 

A gömbsúly tehát nagyon hatékony, de a sérülések elkerülése érdekében ismerni kell a forszát. Kezdőknek 4 kilós súly ajánlott, ezután lehet emelni 6, 8 vagy annál is nehezebb fajtákra, érdemes őket párban venni. Az edzés előtt mindenképpen melegíts be, ahogy a végén nyújts le a sérülések elkerülése érdekében. Az alább látható gyakorlatok főleg a mellizomra fókuszálnak, és segíthetnek megszüntetni a makacs integetőhájat is.

(Képek forrása: Getty Images Hungary.)

Mentesen főzni könnyű!

Mentes Anyu legújabb könyvében nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy összeállítsa a mentes étkezések 50 legjobb receptjét. Korábbi könyveivel együtt, összesen 162 recepttel örvendezteti meg a különleges étrendet követő olvasóit.

A könyveket kedvezményes áron ide kattintva, kizárólag online lehet megvásárolni.

Promóció

Ezt is szeretjük