Petyhüdt felkar ellen: képeken 4 gyakorlat a személyi edzőtől, ami 2 hét alatt hatásos
A lógó felkar ellen célzott gyakorlatok szükségesek.

Ez is érdekelhet

Lépj most a gondtalan nyugdíjas éveidért! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

beauty and style

10 trend, amivel számolni kell 2019-ben: a retró divat rajongói előre örülhetnek »

Gyönyörű, natúr smink karácsonyra: ezt viseld, ha nem akarsz túlzásokba esni »

Ez az app segít, hogy mindig hidratált legyél: figyelmeztet, mennyi vizet kell innod »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Jelentősebb súlyvesztés után nők számára gyakran okoz problémát a lógó felkar, de sokaknak egyébként is gondot jelent az úgynevezett integetőizom. Ezt elsősorban a tricepsz erősítésével lehet orvosolni. Az alábbi képes cikkben Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be néhány súlyzós gyakorlatot, melyeket, ha naponta végzel, akár két hét alatt látványos eredményt érhetsz el.  Fontos, hogy először csak kis súllyal végezd az edzést, illetve előtte melegíts be!

Képeken 6 nyújtógyakorlat a személyi edzőtől

A sérülések elkerülése végett, illetve a szebb izomzat érdekében fontos, hogy mindig melegíts be edzés előtt, és nyújts utána. Lapozd át az alábbi galériát!
Ezt is szeretjük