Ezt csináld 2 hétig petyhüdt felkar ellen: képeken 4 egyszerű, hatékony gyakorlat
Van egy kis integetőizmod? Így hozd formába újra!

vallak
Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

Nem kell sok ahhoz, hogy télen is ragyogjon a bőr: finom illatú testápoló csomagot teszteltünk »

Mindig elegáns lesz a sál, ha így kötöd meg: egyszerű technikák, amiktől garantáltan nőies lesz a megjelenés »

Tónusos, karcsú test, kis helyen is végezhető gyakorlatokkal: személyi edző tippjei az otthoni tornához »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A plank gyakorlatok az utóbbi időben nagy népszerűségnek örvendenek - jól mutatja ezt az év eleji, a Facebookon elterjedt Plank challenge is. Közkedveltségük vélhetően egyszerűségükben és eszköznélküliségükben rejlik. Izometrikus gyakorlatokról van szó, tehát az izom megfeszülésekor nincs elmozdulás, a pózt hosszan kell kitartani. A következő képeken néhány egyszerű, de hatékony plank gyakorlatot ismerhetsz meg, amelyek napi rendszerességgel végezve edzik a felkart, a vállat - de nem hagyják ki a hasat és a combokat sem. 

Még több gyakorlat a formás felkarért

Az úgynevezett integetőizmot elsősorban a tricepsz erősítésével lehet orvosolni. Az alábbi képes cikkben Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be pár gyakorlatot.
Ezt is szeretjük