Laza felkarok edzése: csak napi 20 perc, de gyorsan formába hoz
20 perces otthoni edzésterv puha felkar és formátlan vállak ellen.

felkar cover
Ez is érdekelhet

Oda a kontroll, oda az önbizalom: mi állhat a gyakori vizelési inger mögött? (x)

Fontos ügy mellé állt a Tesco: Nézd meg, kik a támogatott szervezetek! (x)

Egy kattintás, és kész a bevásárlás: csak 1 forint a kiszállítás (x)

beauty and style

A ’80-as évek ikonikus fülbevalója visszatér: neked is volt ilyen? »

Ősi bőrszépítő összetevők: ezeket használták régen a nők, és ma is beválnak »

Brigitte Bardot 84 évesen is dögös szexszimbólum: stílusa halhatatlan marad »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyni vágyók többsége általában a has és a fenék feleslegétől szeretne megszabadulni, azonban más problémás területek is akadnak. Így a puha felkaron és a formátlan vállakon is sokan változtatnának.

Ehhez viszont nem elég a diéta, izmot kell építeni. Jó hír, hogy még nyár elején sem késő elkezdeni a gyakorlatokat, hiszen, ha kitartóan csinálod az alábbi hatékony edzésprogramot, pár hét alatt észreveszed majd a különbséget. Ha pedig megfelelő étrenddel kombinálod a tornát, az eredmény biztosan tartós lesz.

Felkar edzése nőknek

Az edzéshez csupán egy pár súlyzóra lesz szükséged. Kezdésképp használj két kilós eszközöket, majd hetente növelheted a súlyukat fél kilóval, ha már begyakoroltad a mozdulatokat. Három-öt kilónál viszont nem kell továbbmenned, ez megfelelő lesz a szálkásításhoz és az izmok fenntartásához. Kétnaponta végezd el a gyakorlatokat.

A következő 20 perces edzés a felkart, a hát egyes izmait, a mellizmokat és az alkart is átmozgatja, melyek együttesen szerepet játszanak a felsőtest formálásában. A gyakorlatok előtt ne feledkezz meg a bemelegítésről se: körözz a válladdal, és mozgasd át a csuklód. A sorozatok között pedig tarts egy-egy perc szünetet!

Képek forrása: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük