Az 6 legjobb izomépítő étel, amit edzés után és reggel is ehetsz
Több bennük a fehérje, mint a csirkemellben
Izomépítő ételek tele fehérjével.

Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

A zöld teánál sokkal hatásosabb a fehér tea: méregtelenítő és tele van antioxidánssal »

Speciális krémek kipirosodott, repedezett kezekre: webáruházban is kaphatóak »

Ez a nőies frizura hódít most: a 60-as évek inspirálta »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fehérjék nélkülözhetetlenek az emberi test számára, különösen, ha izomépítésről, azaz növekedésről van szó. Az, hogy mennyi proteinre van szükséged naponta, vitás kérdés a kutatók körében, ám az ajánlott mennyiség valahol 46 gramm környékén van a 19-70 év közötti nők számára, míg ugyanebben a korban a férfiak szervezete kicsivel többet, 56 grammot igényel. Mutatjuk, milyen izomépítő ételekkel fedezheted hatékonyan a szükségletedet, melyek ideálisak reggelire vagy vacsorára, ha komolyan csinálod az edzést!

Kőkemény hasformáló gyakorlatok

Ezeket próbáld ki, ha komolyan hajtasz a kockahasra! Szálkásítanak és erősítenek egyszerre, így látványos lesz az eredmény.

Ezt is szeretjük