Zsírrobbantó, laktató turmixok tele természetes fehérjével: ezeket idd reggel vagy edzés előtt
Próbálj ki többféle ízletes receptet!

chia zold
Ez is érdekelhet

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

A legropogósabb héjú, legpuhább kifli - A gyerekkorba repít vissza

beauty and style

Dúsabbá és selymesebbé varázsolja a hajat a cassiapor: újjászületnek tőle a tincsek »

Halványítják a makacs foltokat, segítik a bőrmegújulást: hatékony krémek pigmentfoltok ellen »

A 71 éves Twiggy ma is bomba formában van: egyszerű szépségtitkait bárki követheti »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyni szeretnél vagy izmot építenél, akkor nagyon fontos, hogy megfelelő mennyiségű fehérjét vigyél be. Ez egy nő esetében az izomtömegtől függően legalább 60-130 gramm naponta. Nem érdemes azonban ezt egyben elfogyasztani.

A fehérje laktató, izomregeneráló hatását akkor tudja a legjobban kifejteni, ha nap közben folyamatosan adagolod, így állandóan segít abban, hogy ne éhezz meg, és tele legyél energiával. Ha az étkezések közt szeretnéd elosztani a proteinmennyiséget, akkor minden alkalomra kell, hogy jusson legalább egy kevés.

Fehérjedús turmixok házilag

Reggelire vagy edzés előtt jó ötlet fehérjében gazdag smoothie-t inni, ugyanis ezzel felpörgeted az anyagcserédet, nem viszel be túl sok kalóriát, de azért jól is laksz vele. Az italokba azonban nem csak fehérjeport szórva kerülhet protein, de sok-sok természetes proteinforrás is létezik a húson és a tojáson kívül. Receptekkel mutatjuk, hogyan készíts belőlük ízletes, zsírégető turmixokat otthon!

Az összetevőket csak tedd a gépbe, aztán turmixold simára. Ha bármelyik italt túl sűrűnek tartod, akkor vízzel korlátlan mennyiségben hígíthatod.

Ezt is szeretjük