Millióknak sikerült fogyni vele! Mínusz 10 kiló 2 hónap alatt fehérjediétával
Gyors és hatékony megoldást jelent a súlyproblémákra.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Tökéletes frizura körkefe nélkül: dús és fényes lesz így a haj »

Hatalmas szemek 5 lépésben, pillanatok alatt - Így használd a fehér szemceruzát »

Ha különleges, miért ne adhatnád ajándékba: a legjobb szépségápolási csomagok karácsonyra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Táplálkozási szakemberek már rég nem a zsíros ételeket kárhoztatják elsősorban a túlsúly kialakulásért. Az elmúlt években egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a magas fehérje- és alacsony szénhidráttartalmú diéták.

A magas fehérjetartalmú ételek alacsony glikémiás indexű szénhidrátokkal kombinálva gyors és hatékony megoldást jelenthetnek a súlyproblémákra.

Fehérjediéta a tartós fogyásért

Alacsony glikémiás indexű szénhidrátok

A szénhidrátok a szervezet számára nélkülözhetetlen tápanyagok, amelyek szükségesek az izom- és agymunkához is. Nem mindegy azonban, hogy milyen szénhidrátot viszel be a szervezetedbe: a túlságosan feldolgozott kristálycukor vagy a fehér liszt hirtelen emeli meg a vércukorszintedet, ám az ugyanilyen gyorsasággal vissza is zuhan - amit a hirtelen rád törő éhség jelez.

Ezek az élelmiszerek hizlalnak, mert alacsony rosttartalmuk miatt szervezetednek az emésztésükkel már nincs túl sok dolga, gyorsan raktározásra kerülnek. Ugyanakkor a vércukorszint-ingadozás következtében fogyasztásuk után gyorsan újra megéhezel, és megint enni fogsz.

A megoldást az alacsonyabb glikémiás indexű szénhidrátátok fogyasztása jelentheti: ilyenek például a teljes kiőrlésű lisztből készült pékáruk, a zöldségek, hüvelyesek. Az alábbi galériából ötleteket meríthetsz.

Több fehérjét

Amellett, hogy a szénhidrátok fogyasztását csökkented - illetve az alacsony glikémiás indexűekre voksolsz -, növelheted a fehérjebevitelt. Fogyassz több sovány húsfélét, például tengeri halat, csirkemellet, emeld az élőflórás tejtermékek - natúr joghurtok és kefirek - fogyasztását. Ezek az élelmiszerek elősegítik a teltségérzet kialakulását, így nem kell tartanod a vércukorszint-ingadozástól.

Mintaétrend

Az alábbi étrend inkább csak útmutatóként szolgál, nem kell szigorúan ragaszkodnod hozzá. Ha megéheznél két étkezés között, fogyassz bátran valamilyen zöldséget vagy élőflórás tejterméket. Amennyiben legalább heti két-három alkalommal mozgást is beiktatsz az életedbe, tíz hét alatt könnyedén megszabadulhatsz tíz kiló feleslegtől.

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, uborkával, egy szelet pulykamellsonkával, kecskesajttal.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell barna rizzsel, görögsalátával.
Uzsonna: egy narancs.
Vacsora: egy pohár élőflórás kefir korpás keksszel.

2. nap

Reggeli: egy adag zabkása mandulával, bogyós gyümölcsökkel, fahéjjal.
Tízórai: egy alma élőflórás natúr joghurttal.
Ebéd: egy adag tökfőzelék - önmagával sűrítve - tükörtojással.
Uzsonna: egy marék pisztácia.
Vacsora: egy adag tonhalsaláta.

Így fogynak a magyarok!

Megkérdeztük az utca emberét, milyen fogyókúrás módszerekben hisznek. Kattints az alábbi videóra!

3. nap

Reggeli: egy adag tejes gyümölcsturmix.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal citromos öntettel, párolt zöldséggel.
Uzsonna: egy körte élőflórás natúr joghurttal.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér padlizsánkrémmel.

Blog.hu ajánló