Gyorsan fogyaszt, jókedvűvé tesz, ingyen van: 6 dolog, amit tudnod kell a futásról
Ha most tavasszal újra elkezdesz futni, ezeket érdemes tudnod.

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

A ballonkabát egy nő szekrényéből sem hiányozhat: karcsúsít és sokoldalúan viselhető »

Sok mindenre jó a teafaolaj, de nem mindegy, hogy használod »

5 nőies, könnyen elkészíthető frizura szemüvegeseknek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A futás az egyik legjobb mozgásforma, amit választhatsz, hiszen akkor indulsz útnak, amikor be tudod iktatni a napirendedbe, nem vagy edzőtermi órarendhez kötve, egyedül és a barátnőkkel éppúgy jó futni, nem kell hozzá sok felszerelés, ezért a többi sporthoz képest olcsó. Egy jó futócipőre azonban mindenképpen érdemes költeni, hogy az ízületeidet ne áldozd fel a karcsúsodás oltárán.

Összegyűjtöttünk néhány hasznos tippet, jó tanácsot, amit emellett még érdemes megfogadnod, mielőtt rendszeresen elkezdesz futni. Így sokkal könnyebb lesz!
 

Ha nem csak vizet innál

A víz jótékony hatását is fokozhatod, ha az alábbi vizeket iszod. Legalább egy litert fogyassz belőlük a délelőtt folyamán, és begyorsítják a fogyókúrád. Finomak, egészségesek, diétásak!

Ezt is szeretjük