Ezt edd naponta 6-szor, ha legalább 10 kiló felesleged van - Folyamatos súlyvesztés
Vége az éhezésnek, mégis fogyni fogsz, ha követed ezt a módszert.

no eszik cover
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Most mutatunk neked egy fogyókúrát, ami számodra is forradalmasíthatja az alakformálást, ugyanis ez a módszer kifejezetten a zsírszövetet célozza, anélkül, hogy az izomzatod megsínylené a dolgot.

Hiszen ha szép alakot szeretnél, akkor az izmaidra nagyon kell vigyázni, mert ha egy rosszul végzett diétát követsz, vagyis csak értelmetlenül kiéhezteted magad, akkor a szervezeted nemcsak a feleslegből, de az izomszövetekből is kénytelen kinyerni tápanyagokat, aminek az eredménye egy összeesett, petyhüdt fizikum lesz. Ami a mérlegen ugyan kevesebbet fog mutatni, de a tükörben már nem fog jól festeni.

Mi a megoldás a feszes és karcsú alakhoz?

Az éhezést felejtsd el, hiszen ezt csak ideig-óráig fogod kibírni, előbb-utóbb nekiesel egy nagy adag ételnek, ami félő, hogy ráadásul pont este fog bekövetkezni. Ehelyett mindennap szigorúan hat alkalommal egyél. Soknak hangzik? Nem lesz az, ha betartod a következő fontos elvet: minőségi ételeket fogyassz meghatározott mennyiségben.

Ne aggódj, éhes nem leszel, de a szervezeted hozzászokik ahhoz, hogy nem kell raktárkészleteket felhalmoznia, hiszen rendszeresen megkapja az optimális működéshez szükséges energiát.

Ahhoz pedig teljes értékű étrendre van szükség, amely tartalmaz szénhidrátot - persze nem mindegy, hogy milyet -, fehérjét és zsiradékot is. A mennyiségre azonban nagy figyelmet kell fordítani, meghatározásához pedig a saját súlyodat kell figyelembe venned. Ennek fényében a napi táplálkozásod a következőket kell, hogy tartalmazza.

Szénhidrát

Naponta 1-1,5 gramm/testsúlyod kilogrammban. Vagyis ha 70 kiló vagy, akkor körülbelül 70 gramm szénhidrátot kell naponta fogyasztanod. A fehér lisztet azonban el kell felejtened, itt csakis értékes tápanyagok jöhetnek szóba, mint például a bulgur, a barna rizs, a zabpehely, az édesburgonya, a köles, melyeket az első négy étkezés alkalmával kell elfogyasztanod. Ha a pékárukról nem tudsz lemondani, akkor a teljes kiőrlésű változatokat keresd.

Fehérje

Naponta 2-2,5 gramm/testsúlyod kilogrammban. Itt 70 kilós testsúly esetén 140 gramm fehérjéről beszélünk, amit sovány húsok, sovány tejtermékek, tojásfehérje, tengeri halak, fehérjeporok, szója, rizsfehérje, növényi fehérjék - a hüvelyesek kiváló fehérjeforrások - formájában tudsz magadhoz venni.

Zsiradék

Az esszenciális zsiradékok, mint például a halolaj, a tökmagolaj vagy a lenmagolaj rengeteg olyan tápanyagot tartalmaznak - az egyik legfontosabb az omega-3 -, amelyek segítik a szervezetedben a bejuttatott élelmiszerek megfelelő hasznosítását. Ha az ételeid elkészítéséhez ezeket használod - sütéshez, illetve a salátád dresszingjének elkészítéséhez -, már gondoskodtál is a napi szükséges mennyiségről.

Nyersen mérd!

A mennyiségeket mindig nyersen mérd ki, ne a megfőtt, megsütött állapotukban, mert azokat így dolgozták ki a szakértők. Természetesen zöldségekből nincs mennyiségi korlát, a napi két utolsó étkezéshez bátran fogyaszthatsz a sült hús, vagy a túró, esetleg a növényi fehérjék mellé nagy adag salátát, csak a dressingre kell odafigyelned, hogy ne tartalmazzon túl sok zsiradékot.

Ezt is szeretjük