Ezért hízol hasra: 7 étel, mely centiket ragaszt rád
A túlzott sófogyasztás elkerüléséhez nem elég, ha kevesebbet hintesz az ételeidre. A félkész és készételek is vízvisszatartást okozhatnak.

Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Hogyan lesz az irodai outfit fantáziadús? 6 nélkülözhetetlen ruhadarabot mutatunk »

A legjobb hajerősítő szer, mégis csak ritkán hallunk róla: görögszéna hajhullás ellen »

10 tipp a tiszta arcbőrért: egyszerű lépések az instant szépségért »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A túlzott sófogyasztás nemcsak érrendszeri és keringési problémákat okoz, a vízháztartásodat is felborítja, ez pedig hasi és csípőtáji hízáshoz vezet.

Nem elég azonban, ha kevesebb t hintesz az ételeidre, sok kész élelmiszer eleve több sót tartalmaz, mint az ajánlott napi négy-öt grammos mennyiség. Te felismered, mik rejtegetik a legnagyobb veszélyt? Töltsd ki kvízünket, és tudd meg, mit érdemes a boltok polcain hagynod!

Ezért hízol hasra: 7 étel, mely centiket ragaszt rád

7 kérdéses játék

1. Melyikben van több só?

2. Melyikben van több só?

3. Melyikben van több só?

4. Melyikben van több só?

5. Melyikben van több só?

6. Melyikben van több só?

7. Melyikben van több só?

/ találat Eredmény
/7 találat - összesen:
Ezt is szeretjük