Ezeket edd reggelire, ha fogyni akarsz! Képeken 8 zsírégető finomság
Válassz reggelire alacsony glikémiás indexű táplálékokat, melyek segítenek beindítani a zsírégetést.

Ez is érdekelhet

Nem kerül milliókba, mégis saját medencéd lesz - 10 érv a földfeletti medence mellett (x)

Rengeteget spórolhatsz, ha így vásárolsz júniusban - Ezek a legjobb akciók a hónapban (x)

Milyen konyha illik hozzád? Rengeteget spórolhatsz, ha így alakítod át (x)

Gyerekkorodban te is lapozhattad: a Mi Micsoda-könyvekben mindenre találtál választ (x)

beauty and style

3 mozdulat, és imádni fogod a hátul kivágott ruhát »

Fogott egy darabka ruhaanyagot, és arcot formált belőle: senki sem bánik így a tüllel »

Farmernadrágból testhez álló szoknya: kevés varrással is elkészül »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Vizsgálatok szerint az alacsony glikémiás indexű ételekben gazdag reggeli után végzett testmozgás során hatékonyabb a zsírégetés a szervezetben. A glikémiás index azt mutatja meg, hogy az adott élelmiszerben lévő szénhidrát milyen gyorsan szívódik fel.

Az alacsony glikémiás indexű táplálékok lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaznak, így hosszabb ideig tartó teltségérzést okoznak. Lapozd át az alábbi galériát, és ismerj meg néhány alacsony glikémiás indexű táplálékot, mellyel elindíthatod a napot.

7 veszélyesen magas glikémiás indexű étel

A magas glikémiás indexű ételek hirtelen és nagy mennyisében juttatnak egyszerű szénhidrátokat a szervezetedbe, amelyek feldolgozása megterheli az anyagcserédet.

Ezt is szeretjük