Hogy eszel napközben? Egy kutatás szerint így a leghizlalóbb
Egy hatvan nő bevonásával készült brit vizsgálat a következő konklúzióra jutott.

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Másodpercek alatt visszazsugorodik a kinyúlt hajgumi: csak víz kell hozzá »

Virágillatú parfüm házilag: egyszerűen elkészítheted a saját illatod »

Puha és meleg pulcsik karácsonyi mintával – Árakkal és lelőhelyekkel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Táplálkozási szakemberek szerint napi öt étkezés javasolt az egészség, a jól működő anyagcsere és a normál testsúly megőrzése érdekében.

Természetesen nem mindegy, hogy mit eszel, mint ahogyan az sem, hogyan viszed be a kalóriákat a szervezetedbe.

Ne egyél menet közben!

Meglehet, hogy a napi rohanásban csak arra van lehetőséged, hogy bekapj egy szendvicset vagy egy pizzát. Ha azonban szeretnéd leadni a túlsúlyodat, érdemes kicsit átkoreografálnod a napirendedet, illetve helyet szorítani benne a rendes táplálkozásnak.

A Surrey-i Egyetem kutatócsoportja nemrégiben egy hatvan nő bevonásával készült vizsgálat eredményét tette közzé. Arra a megállapításra jutottak, hogy a legtöbb kalóriát akkor viszi be az ember, amikor menet közben eszik. A megdöbbentő az volt, hogy aki így tesz, az nemcsak az asztalnál étkezőknél fogyaszt többet, de azoknál is, akik tévénézés közben táplálkoznak.

A konklúzió tehát, hogy érdemes időt szakítani az elmélyültebb főétkezésekre - még ha a tízórai és az uzsonna csak egy gyors gyümölcs vagy tejeskávé is.

Ezt is szeretjük