Csapd be a gyomrod! 6 természetes éhségcsökkentő módszer a fogyásért
Ne hagyd ki a reggelit, ha fogyni akarsz! És még mit kell tenned?

Dia

	Növeld a fehérjebevitelt - és csökkents a szénhidrátfogyasztást! Iktass be a nap folyamán olyan magas fehérjetartalmú táplálékokat, mint a különböző - nem túl zsíros - húsfélék, túró, natúr joghurtok! Mutatunk még pár tippet!

Növeld a fehérjebevitelt - és csökkents a szénhidrátfogyasztást! Iktass be a nap folyamán olyan magas fehérjetartalmú táplálékokat, mint a különböző - nem túl zsíros - húsfélék, túró, natúr joghurtok! Mutatunk még pár tippet!

Dia

	Igyál több vizet! Sokan összetévesztik az éhséget a szomjúsággal. Napközben mindig legyen a kezed ügyében egy nagy pohár vagy üveg víz, amiből félóránként kortyolj. Kattints, és tudd meg, mennyi folyadékot kell innod, ha fogyni szeretnél!

Igyál több vizet! Sokan összetévesztik az éhséget a szomjúsággal. Napközben mindig legyen a kezed ügyében egy nagy pohár vagy üveg víz, amiből félóránként kortyolj. Kattints, és tudd meg, mennyi folyadékot kell innod, ha fogyni szeretnél!

Dia

	Mozogj többet! Felejtsd el a tévhitet, miszerint a mozgás minden esetben növeli az étvágyat. Elsősorban a függőleges irányú mozgások segítik az éhség elűzését, érdemes tehát szert tenned egy ugrókötélre! Íme, egy kutatás a témában!

Mozogj többet! Felejtsd el a tévhitet, miszerint a mozgás minden esetben növeli az étvágyat. Elsősorban a függőleges irányú mozgások segítik az éhség elűzését, érdemes tehát szert tenned egy ugrókötélre! Íme, egy kutatás a témában!

Dia

	Soha ne hagyd ki a reggelit! Reggeli hiányában nemcsak lassítod az anyagcseréd, de a nap további részében éhesebb leszel, óhatatlanul több kalóriát viszel be a szervezetedbe. És hogy mit egyél reggelire? Íme, néhány javaslat!

Soha ne hagyd ki a reggelit! Reggeli hiányában nemcsak lassítod az anyagcseréd, de a nap további részében éhesebb leszel, óhatatlanul több kalóriát viszel be a szervezetedbe. És hogy mit egyél reggelire? Íme, néhány javaslat!

Dia

	Fogyassz több ízesítés nélküli teát! A mate például serkentőleg hat az idegrendszerre és a keringési rendszerre, elősegíti a zsírsejtek égését, valamint csökkenti az étvágyat! Tudj meg többet a mate teájáról!

Fogyassz több ízesítés nélküli teát! A mate például serkentőleg hat az idegrendszerre és a keringési rendszerre, elősegíti a zsírsejtek égését, valamint csökkenti az étvágyat! Tudj meg többet a mate teájáról!

Dia

	Étkezz rendszeresen! Szakadj el a napi háromszori étkezés gondolatától, és iktass be tízórait, uzsonnát is. Ha többször eszel napközben, egy-egy alkalommal kevesebb kalóriát viszel be, szervezeted könnyebben feldolgozza azt, és nem kerül raktározásra.

Étkezz rendszeresen! Szakadj el a napi háromszori étkezés gondolatától, és iktass be tízórait, uzsonnát is. Ha többször eszel napközben, egy-egy alkalommal kevesebb kalóriát viszel be, szervezeted könnyebben feldolgozza azt, és nem kerül raktározásra.

Ezt is szeretjük
Fotó: