Este tör rád a nassolási vágy? Szüntesd meg egy gombnyomással
Egyszerűen helyezd az ujjad a távirányító kikapcsoló gombjára, ha súlyproblémáid vannak.

Ez is érdekelhet

Családi programajánló: irány a Tereza, irány Mexikó! (x)

3 ok, hogy miért legyen úti célod Hajdúszoboszló (x)

Márciustól még több kedvezmény vár: csak a PIN-kódod kell hozzá (x)

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

beauty and style

Johnny Depp 19 éves lányának mosolyognia sem kell a csábításhoz: Lily-Rose és a francia szexepil »

5 stílusos nő 50 felett, akitől van mit tanulni: igazi egyéniségek, jó divatérzékkel »

Puha ajkak, egy éjszaka alatt: természetes ajakbalzsam házilag »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egyfelől nem szerencsés, ha egész nap éhezel, és a főétkezést az esti órákra tartogatod. De nem csupán ez állhat a késői evés hátterében.

A esti televízió-nézés felborítja a cirkadián ritmust, és éhség kialakulásához vezet.

Mennyit tévézel naponta?

Egy 2013-mas felmérés tanúsága szerint az átlag magyar napi öt órát tölt a készülék előtt, ennek jelentős hányadát munka vagy iskola után, az esti órákban.

A lefekvést megelőző időszakban azonban a tévénézés összezavarhatja a szervezet hormontermelését. A csökkenő melatoninszint egyfelől megnehezíti az elalvást, másfelől növeli a nassolási vágyat. Szervezeted cirkadián ritmusát a mesterséges fény ily módon felborítja, növeli az éhségérzetet.

Kapcsold ki, ha fogyni akarsz!

Azáltal, hogy este megnyomod a távirányítón a kikapcsolás gombot - esetleg be sem kapcsolod a készüléket -, egyfelől máris több időd jut a szeretteidre, másfelől kisebb eséllyel tör rád a nassolási vágy, vagyis kevésbé kell aggódnod a plusz kilók miatt. A lefekvést megelőző időszakot inkább beszélgetéssel vagy zenehallgatással töltsd.

Diétás nassolnivalók?

Ha nem bírod nassolás nélkül, lapozd át az alábbi galériát, és válogass a diétás csemegék között.

Ezt is szeretjük