Gyors fogyás ellipszis trénerrel: 35 perces pontos zsírolvasztó edzésterv
Így állítsd be a gépen az időt és az ellenállást, ha a fogyás a cél.

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Virágillatú parfüm házilag: egyszerűen elkészítheted a saját illatod »

Puha és meleg pulcsik karácsonyi mintával – Árakkal és lelőhelyekkel »

Ha válaszolsz erre a 3 kérdésre, tudni fogod, milyen legyen az esküvői sminked »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ellipszis tréner segítségével egyszerre végezhetsz többféle mozgást, amelyek közül mindegyik külön-külön is segíti a zsírégetést.

Akár otthon, akár edzőteremben végzed a gyakorlatot, az alábbi edzésterv segít, hogy beinduljon a fogyás. Érdemes naponta beiktatnod ezt a 35 perces edzést.

Edzés ellipszis trénerrel

Idő Ellenállás Lejtő Lépés/perc
00:00-2:30 3.0 5.0 110-130
2:30-5:00 5.0 7.0 120-130
5:00-10:00 9.0

11.0

130-140
10:00-15:00 9.0 13.0 130-140
15:00-20:00 9.0 15.0 130-140
20:00:25:00 11.0 15.0 120-130
25:00-30:00 9.0 15.0 130-140
30:00-32:30 5.0 5.0 120-130
32:30-35:00 3.0 5.0 120-130

 

Karcsúsító sportok

Ha a súlyod 70-80 kiló között mozog, eláruljuk, körülbelül hány kalóriát égethetsz el az alábbi galériában szereplő mozgásformákkal.

Ezt is szeretjük