Gyors fogyás ellipszis trénerrel: 35 perces pontos zsírolvasztó edzésterv
Így állítsd be a gépen az időt és az ellenállást, ha a fogyás a cél.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Gigi Hadidról meseszép fotók készültek: talán sosem volt még ilyen nőies a modell »

Mi történt már megint Nicole Kidman arcával? Átlátszó ruhája sem vonja el róla a figyelmet »

Szorítja, nyomja a lábad a cipő? Okos trükkök, melyekkel kényelmessé teheted »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az ellipszis tréner segítségével egyszerre végezhetsz többféle mozgást, amelyek közül mindegyik külön-külön is segíti a zsírégetést.

Akár otthon, akár edzőteremben végzed a gyakorlatot, az alábbi edzésterv segít, hogy beinduljon a fogyás. Érdemes naponta beiktatnod ezt a 35 perces edzést.

Edzés ellipszis trénerrel

Idő Ellenállás Lejtő Lépés/perc
00:00-2:30 3.0 5.0 110-130
2:30-5:00 5.0 7.0 120-130
5:00-10:00 9.0

11.0

130-140
10:00-15:00 9.0 13.0 130-140
15:00-20:00 9.0 15.0 130-140
20:00:25:00 11.0 15.0 120-130
25:00-30:00 9.0 15.0 130-140
30:00-32:30 5.0 5.0 120-130
32:30-35:00 3.0 5.0 120-130

 

Karcsúsító sportok

Ha a súlyod 70-80 kiló között mozog, eláruljuk, körülbelül hány kalóriát égethetsz el az alábbi galériában szereplő mozgásformákkal.

Ezt is szeretjük