Fogyókúrás élelmiszerek az újévi étrendedbe: ezeket ne hagyd ki!
Egészségesebb leszel kívül-belül, ha ezeket az ételeket gyakrabban fogyasztod.

dieta elso napja
    • H
    • K
    • Sz
    • Cs
    • P
    • Sz
    • V
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
Ez is érdekelhet

Megvan, melyik a legjobb játék a gyereknek! (x)

Tiltott szerelem a Szegedi Szabadtéri Játékokon (x)

A nyugdíjasotthonból mentek fellépni: 40 év után újra színpadra álltak a szereplők (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

beauty and style

A nő, aki a saját teste rabszolgájává vált: így lett fiús kislányból dögös szexszimbólum Marilyn Monroe »

Pofonegyszerű alap smink piros rúzzsal: kevés az ennél nőiesebb »

Ezek a színek a tél kedvencei: vibráló árnyalatokból nincs hiány »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az újév a nagy fogadalmak időszaka. Titkon mindenki egy egészségesebb jövőre tesz ígéreteket magának, aki nem vallja be, az is megpróbál legalább januárban odafigyelni kicsit jobban arra, hogy mit eszik, illetve a rendszeres testmozgásra.

Ilyenkor a fitnesztermek is elképesztő akciókkal várják a lelkes életmódváltókat, és a bioboltok polcain is akciós az összes superfood. De hogyan, milyen élelmiszerekkel érhetsz el tartós eredményt?

Élelmiszerek életmódváltáshoz

Először is, igyál sok folyadékot, akkor is, ha a téli hidegben nem kívánod, a szervezeted meghálálja a megfelelő hidratálást. Cukormentes gyümölcsteával, frissen facsart levekkel az immunrendszered erősítéséhez is hozzájárulsz, ráadásul az éhségedet is csökkentheted a kellő folyadékbevitellel. Mozogj minél gyakrabban, legalább heti két-három alkalommal ajánlott egy félórás-egyórás edzés, felváltva kardió és erősítő mozgásformákkal. Ha idegenkedsz az edzőteremtől, ne érezd cikinek az otthoni edzést: a neten számtalan videó, emellett millió mobilapplikáció kínál konditermi élményt a lakásodban. 

Az alábbi ételek segíthetnek beindítani az életmódváltást, de önmagukban természetesen nem jelentenek megoldást. 

A képek forrása: Getty Images Hungary.

Nem a külső a lényeg

Sokan azzal az érvvel zárkóznak el az életmódváltástól és a diétától, hogy hiába van rajtuk túlsúly, ők így is jól érzik magukat a bőrükben. Le kell szögezni, hogy az életmódváltás mozgatórugója nem feltétlenül a külső megjelenés! Egészséged érdekében fontos, hogy minél hatékonyabban vedd fel a harcot a kilókkal szemben. A szervek elzsírosodása, a vércukorértékek eltolódása vagy éppen a vérnyomás emelkedése külsőleg tulajdonképpen láthatatlan, mégis, hatalmas egészségügyi kockázatot jelent, melyet már akár öt-tíz kiló leadásával is lehet csökkenteni.

Tíz étel, nagyon magas rosttartalommal

A kiadós, mégis kalóriaszegény étkezés alapjai.

Ezt is szeretjük