Forradalmi éhségcsökkentő diéta
7 nap, 3 kiló
Nem bírod a kínzó éhséget, de fogyni szeretnél? Diétánkat neked találták ki! Vágj bele, és add le a kilókat!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj ezektől a tippektől: látható lesz a különbség (x)

beauty and style

Az egész arcát piros rúzzsal sminkelte ki: ez lett az eredménye »

Erre jó egy melltartó és egy ragasztópisztoly: 3 szuper ötletet mutatunk »

Esküvői dekorációk fenyőággal - Télies és romantikus »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúrás időszakot nem kell feltétlenül az önsanyargatással azonosítanod, hiszen léteznek olyan módszerek, melyek segítségével elkerülheted a diéta okozta kellemetlenségeket, többek között az állandó éhségérzetet.

A fogyókúrázók többsége beleesik abba a hibába, hogy igyekszik minél kevesebbszer minél kisebb adagokat fogyasztani, pedig ezzel semmilyen eredményre nem számíthat. Anyagcseréd hatékony működéséhez szükséged van a rendszeres táplálkozásra és a megfelelő minőségű tápanyagokra. Nem kell megvonnod magadtól az ételek ízeinek élvezetét, csupán ügyelned kell a bevitt táplálék kalória-, víz- és rosttartalmára. Ismerkedj meg a Volumetrics-diéta alapelveivel, hogy teli hassal és elégedetten diétázhass!

Hogyan működik a Volumetrics-diéta?

Dr. Barbara Rolls, a Pennsylvaniai Egyetem élelmezéstudományi szakembere és Robert A. Barnett táplálkozási szakíró tollából született meg a térfogatdiéta ötlete, mely forradalmasította a diétázásról alkotott korábbi elképzeléseket.

A Volumetrics módszerének megalkotásához túlsúlyos emberek bevonásával végeztek kutatásokat, melyek azt az eredményt mutatták, hogy azok a diétázók, akik nagy adagokban fogyasztottak rostban gazdag, magas folyadéktartalommal bíró zöldségféléket, sokkal jobb eredményekkel büszkélkedhettek, mint azok, akik kis mennyiségű táplálékot tartalmazó, fehérjedús étrendet követtek. A kísérletek alapján a szakemberek rájöttek, hogy a fogyókúrázók sikerességéhez az is hozzájárul, hogy a nagyobb mennyiségű étel elégedetté teszi őket, így kiiktatható a diétát kísérő, illetve azt veszélyeztető állandó feszültség és farkaséhség.

A diétát alkotó élelmiszereket az energia-, illetve kalóriatartalmuk alapján válogatták össze, amit nagyban befolyásol az ételek rost-, zsír-, fehérje- és víztartalma. A térfogatdiéta elve szerint olyan ételeket kell beiktatnod étrendedbe, melyekből alacsony kalóriatartalmuk révén nagyobb adagokat fogyaszthatsz, így könnyen eltelítenek, tehát hamar és hosszú időre megszűnik éhségérzeted. A Volumetrics-diéta ételei mérsékelt energiatartalmuk ellenére tápanyagokban gazdagok, így tested minden szükségletét kielégítik, sőt, a zöldségek magas vitamintartalma révén immunrendszeredet is megerősítheted.

Hogyan kövesd a diétát?

A Volumetrics-diéta ideje alatt helyezd előtérbe étrendedben a különféle salátákat, az alacsony energiaértékű zöldségeket és gyümölcsöket. Bátran fogyaszthatsz sovány tejtermékeket, erőleves-alapú leveseket, zsírszegény fehér húsokat, sajtokat és túrót. Felejtsd azonban el a szénsavas, cukros üdítőitalokat, ezek helyett igyál szénsavmentes ásványvizet, illetve gyógyteákat, naponta körülbelül két liter mennyiségben. Ha követed az étrendet, mellette pedig a mozgásról sem feledkezel meg, az első héten akár két-három kilót is leadhatsz.

Fontos!
A diétát hosszútávon is folytathatod, mérsékelten emelve a mennyiségeket. Az adagok kiméréséhez használj két decis csészét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két bögre gyümölcs, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: 15 dkg babos-sajtos burrito fél csésze salsaszósszal.
Uzsonna: 10 dkg vegyes gyümölcs.
Vacsora: egy teljes kiőrlésű pita mozzarellával és paradicsomszósszal, két evőkanál zsírmentes öntettel.

2. nap

Reggeli: egy bögre zsírszegény vaníliás joghurt, két szelet korpás pirítós, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy bögre gyümölcs.
Ebéd: egy pulykás szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, két bögre zöldségleves.
Uzsonna: egy bögre szőlő.
Vacsora: 10 dkg pácolt lazac, 10 dkg saláta két evőkanál zsírszegény öntettel, egy korpás zsemlével.

3. nap

Reggeli: egy bögre mazsolás tejbedara, egy alma, egy bögre sovány tej.
Tízórai: fél bögre erőleves, négy zsírmentes keksz.
Ebéd: két bögre rántás nélküli spenótfőzelék, 15 dkg tofuvagdalt.
Uzsonna: egy bögre gyümölcs.
Vacsora: fél bögre korpás tészta, másfél bögre vegyes zöldség, egy evőkanál parmezán.

4. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű péksütemény egy evőkanál mogyoróvajjal, egy bögre sovány tejjel.
Tízórai: egy bögre kalóriaszegény őszibarackbefőtt, fél bögre zsírszegény túró.
Ebéd: egy csirkés szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, 15 dkg párolt zöldség.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: 15 dkg csirkehús 10 dkg borsóval, fél bögre barnarizzsel.

5. nap

Reggeli: másfél bögre rizspehely, fél bögre aszalt sárgabarack, egy csésze sovány tej.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: egy sonkás szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, salátalevelekkel, egy szelet sajt, 15 dkg zöldség.
Uzsonna: egy bögre zsírmentes csokoládépuding.
Vacsora: 10 dkg csirkehús, egy bögre vadrizs, egy bögre brokkoli, egy evőkanál cheddar sajt.

6. nap

Reggeli: tojásrántotta két tojásból, két szelet korpás pirítós, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy bögre gyümölcs.
Ebéd: egy bögre erőleves, egy korpás bagett.
Uzsonna: egy doboz zsírszegény gyümölcsjoghurt.
Vacsora: 20 dkg cézársaláta két evőkanál zsírmentes öntettel.

7. nap

Reggeli: egy bögre korpás gabonapehely, egy bögre áfonya, egy bögre sovány tej.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: egy sonkás szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, 15 dkg zöldsaláta, két evőkanál zsírmentes öntet.
Uzsonna: fél bögre gyümölcs.
Vacsora: 10 dkg csirkehús, fél bögre vadrizs, 15 dkg kapros uborkasaláta.

Cikkünk a Nagy diétaválasztó című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

sajt
  • ásványi anyag
  • fogyasztó praktikák

5 alig ismert, filléres zsírégető csodaszer

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Blog.hu ajánló