Azt hiszed, segíti a fogyást, de hízni fogsz tőle! Ezért ne dőlj be az ezeréves tévhitnek
Ne kösd össze ezt a dolgot a fogyókúrával!

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

„A pattanás normális” - Ezzel kampányolnak az Instagramon a retusálás ellen »

Ezt edd vacsorára, ha edzeni voltál: mindent pótol, amit kell, de nem hizlal »

Dianát így csak ritkán láthattuk: ilyen volt, amikor nem a nyilvánosságnak öltözködött »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra szó hallatán sokaknak még mindig az éhezés ugrik be, pedig a táplálkozási szakemberek szerint nemhogy nem kell éhezni a diéta alatt, de kifejezetten tilos!

Hasonlóképpen működik a dolog, mint a szomjúság esetében: jobb megelőzni a kialakulását.

Az éhség nehezíti a fogyókúrát

Ez természetesen nem jelenti, hogy egész nap folyamatosan enned kell, sokkal inkább, hogy napi öt táplálkozást érdemes beiktatnod, amivel megelőzöd, hogy a vércukorszinted túlságosan leessen, és rád törjön a farkaséhség.

Mindig legyen nálad rágcsálnivaló!

Ha ugyanis nagyon éhes vagy, jó eséllyel gondolkodás nélkül bármit megeszel, amivel csillapíthatod az érzést.

Szerencsésebb tehát tudatosan készülnöd a napközbeni kisebb étkezésekre: mindig legyen nálad valamilyen egészséges rágcsálnivaló, amellyel megelőzheted a farkaséhség kialakulását. Ez lehet egy kis zacskó sózatlan olajos mag, pár szem korpás keksz, natúr joghurt vagy élőflórás kefir, de akár egy kevés gyümölcs is.

Nincs felesleges tartalékképzés

A kiegyensúlyozott vércukorszint segít, hogy tested minél kevesebb bevitt kalóriát tartalékoljon, hiszen nem érzi úgy, hogy fel kell készülnie egy következő ínséges időszakra.

Blog.hu ajánló