Azt hiszed, segíti a fogyást, de hízni fogsz tőle! Ezért ne dőlj be az ezeréves tévhitnek
Ne kösd össze ezt a dolgot a fogyókúrával!

Ez is érdekelhet

A mérték a lényeg: tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban (x)

Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)

4 tipp: így védd a kisbabád bőrét! (x)

Vágyak, remények, pletykák: boldog békeidők hangulatát idéző, szellemes komédia érkezik (x)

Nézd meg, honnan érkezik a reggeli kávé a poharadba

beauty and style

A 70-es években nem volt nőiesebb smink ennél, és most újra divatos – Póklábpillák egyszerűen »

A bőr és a haj csodafegyvere a squalane: elképesztő változást idéz elő »

Így még biztosan nem gondoltál a rövidnadrágra: nőies szettek, amikben ősszel is helyet kaphat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra szó hallatán sokaknak még mindig az éhezés ugrik be, pedig a táplálkozási szakemberek szerint nemhogy nem kell éhezni a diéta alatt, de kifejezetten tilos!

Hasonlóképpen működik a dolog, mint a szomjúság esetében: jobb megelőzni a kialakulását.

Az éhség nehezíti a fogyókúrát

Ez természetesen nem jelenti, hogy egész nap folyamatosan enned kell, sokkal inkább, hogy napi öt táplálkozást érdemes beiktatnod, amivel megelőzöd, hogy a vércukorszinted túlságosan leessen, és rád törjön a farkaséhség.

Mindig legyen nálad rágcsálnivaló!

Ha ugyanis nagyon éhes vagy, jó eséllyel gondolkodás nélkül bármit megeszel, amivel csillapíthatod az érzést.

Szerencsésebb tehát tudatosan készülnöd a napközbeni kisebb étkezésekre: mindig legyen nálad valamilyen egészséges rágcsálnivaló, amellyel megelőzheted a farkaséhség kialakulását. Ez lehet egy kis zacskó sózatlan olajos mag, pár szem korpás keksz, natúr joghurt vagy élőflórás kefir, de akár egy kevés gyümölcs is.

Nincs felesleges tartalékképzés

A kiegyensúlyozott vércukorszint segít, hogy tested minél kevesebb bevitt kalóriát tartalékoljon, hiszen nem érzi úgy, hogy fel kell készülnie egy következő ínséges időszakra.

Ezt is szeretjük