Egyél többször, fogyj gyorsabban
Béltisztítás a Cooly-diétával
Nem lehetetlen úgy lefogyni, hogy annyit eszel, amennyi jólesik. Csak válogasd meg, miket fogyasztasz!

Nyereményjáték

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerj páros belépőt Vekerdy Tamás januári előadására a Femina Klubon! (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Évente 34 ezer kisbaba hal meg ettől a betegségtől - 18 országot érint (x)

Gondtalan és felszabadult nyugdíjas éveket szeretnél? Mutatjuk, mi kell hozzá (x)

beauty and style

10 perces alvássegítő jóga, ami izomláz ellen is jó: fel sem kell kelned a földről »

Próbáld ki a legolcsóbb fiatalító szert: ezért fontos a rendszeres vízivás »

A tavaszi divat legfontosabb ruhadarabja a farmer után: ez lesz a blézer éve »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A Cooly-féle fogyókúrás módszer jelmondata, hogy egyél sokszor, de keveset. Valószínűleg ez már önmagában elég hangzatos ahhoz, hogy diétázó emberek tucatjait csábítsa el, hiszen senki sem mond le szívesen a rendszeres étkezésről, bármennyire is szeretne megszabadulni a felesleges zsírpárnáktól.

Ha te is azok közé tartozol, akik imádják a hasukat, és akiknek öröm az evés, ugyanakkor úgy érzed, formáidra ráférne némi restaurálás, akkor edd magad soványra diétánkkal!

A módszer lényege

A Cooly-módszer elsősorban a kiegyensúlyozott és stresszmentes életvitelre alapoz, amelynek része az egészséges és rendszeres táplálkozás. A technika szerint az ételmegvonás, a kalóriaszámlálgatás, a túlságosan kötött étrend stresszt okozhat, ami hátráltatja a fogyást. Ezért tulajdonképpen lehet sokat enni - néhány alapszabály betartásával. Ezek közé tartozik, hogy az elfogyasztott ételek 50%-a fehérjetartalmú legyen, és a napi kalóriabevitel lehetőleg ne haladja meg az 1000 kalóriát.

A sok zöldségnek hála megtisztíthatod a bélrendszered a káros salakanyagoktól, amik a kialakult úszógumikért felelősek, ugyanakkor a rostok az anyagcserédet is felgyorsítják. Így nemcsak súlycsökkenést érhetsz el, de feltöltődhetsz energiával is, ami egyenes út a kiegyensúlyozott életforma felé.

Tartsd be!

A Cooly-féle béltisztító diétának megvannak a maga alapkövetelményei. A diétás étrend során nagyon kevés tejterméket lehet fogyasztani, ugyanakkor a háromszori étkezés mellett annyi zöldséget megehetsz, amennyi jólesik. A kenyérről sem kell lemondanod, kis mennyiségben ugyan, de fogyaszthatod a pékárut is. Viszont a nassolásról minden tekintetben el kell feledkezned - ha emészt az édesség utáni vágy, akkor egyél sok friss gyümölcsöt, de csak a héja nélkül.

A kávét száműzd teljesen az étrendedből, mert lelassítja az anyagcserét, helyette igyál gyógyteákat, illetve napi két-két és fél liter vizet. Cukor helyett mézzel vagy barna cukorral édesíts, de ami a leglényegesebb, hogy sokszor egyél keveset.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre sonkás paradicsomsaláta.
Ebéd: egy bögre erőleves, két héjában főtt burgonya paradicsomszósszal.
Vacsora: egy szelet párolt hal, roston sült zöldségek, egy narancs.

2. nap

Reggeli: egy diétás joghurt, 10 dkg cukor nélküli barackbefőtt.
Ebéd: 15 dkg grillezett pulykamell egy bögre vegyes salátával.
Vacsora: egy bögre babsaláta, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.

Rostokkal a gyors anyagcseréért

A zöldségekre és gyümölcsökre épülő diétának óriási előnye, hogy rengeteg rostot bevihetsz segítségével a szervezetedbe. A rost pedig köztudottan serkenti az anyagcserét.

3. nap

Reggeli: 2,5 dkg zabpehely vízzel és két kanál mézzel elkeverve.
Ebéd: négy szelet puffasztott rizs, egy bögre káposztasaláta.
Vacsora: egy tányér bolognai spagetti.

4. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű lisztből készült zsemle, 5 dkg pulykamellsonka.
Ebéd: párolt zöldségek, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós.
Vacsora: egy bögre tonhalas vagy zöldséges rizottó.

Fontos!
A diétát legfeljebb két tétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

5. nap

Reggeli: 2,5 dkg kukoricapehely 2 dl tejjel.
Ebéd: két bögre vegyes saláta olaj nélküli öntettel.
Vacsora: grillezett sonkaszeletek ananásszal.

6. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta.
Ebéd: két héjában sült krumpli, 10 dkg sovány tehéntúró.
Vacsora: egy bögre rizspuding.

7. nap

Reggeli: két paradicsom, két szelet puffasztott rizs, 5 dkg csirkesonka.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, 15 dkg grillezett zöldség.
Vacsora: egy bögre zöldséges chili.

Cikkünk megírásában Horváth Ildikó Zsuzsanna Nagy fogyikönyv című könyve segített, mely az Illia Kiadó gondozásában jelent meg.

Te mit teszel a salaktalanításért?

OLVASD EL EZT IS!

italok lead
  • zsírégető gyümölcs
  • zsírégető zöldség

3 nap alatt 2 kiló mínusz

Blog.hu ajánló