Egy hónap alatt 7 kiló mínusz a laktató, zsírégető CPG-étrenddel
Koplalás nélkül is megszabadulhatsz a felesleges kilóktól. A CPG-étrend a kiegyensúlyozott táplálkozásra épül.

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

Frissítő, pórusösszehúzó arcmaszk 2 perc alatt: a reggeli rohanásba is belefér »

Túlsúlyos, de megtalálta a nőies oldalát: Tess Holliday imád öltözködni »

Szoknya és kabát nőiesen: így lehetsz csinos a téli rétegekben »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mindenki olyan diétára vágyik, ami gyors, látványos eredményt hoz, tartós fogyást eredményez, és nem is igényel különösebb lemondást vagy pláne koplalást.

Szerencsére ma már tudományos körökben is egyértelmű, hogy a fogyás záloga nem az éhezés, hanem a tudatosan összeállított, változatos étrend - a megfelelő kalóriamennyiség és a szükséges tápanyagok bevitele mellett ugyanis a tested önmaga állítja be a számodra ideális testsúlyt. Ezen az elven alapszik a CPG-étrend is.

Minden, ami a fogyáshoz kell

A CPG-étrend három alappillére a C-vitamin, a protein és glükóz, mely mind elengedhetetlen a fogyáshoz. A C-vitamin fontos szerepet játszik a szervezet zsíranyagcsere-folyamataiban, segíti a méregtelenítést, ezzel pedig hozzájárul az egészséges testsúly kialakításához.

A protein, vagyis a fehérje ugyancsak szükséges a megfelelő anyagcseréhez, miközben az izmok számára is védelmet nyújt - lényegében ez a tápanyag gondoskodik arról, hogy valóban a zsírból, ne pedig az izmaidból veszítsd el a leadott súlyt.

A glükóz, vagy hétköznapibb nevén a szőlőcukor az anyagcsere egyik motorja - ha a vércukorszinted leesik, falásrohamok törnek rád, fáradt és ingerült leszel, az anyagcseréd pedig minimálisra lassul, így aztán a fogyás sem indul meg.

Egyem, ne egyem?

Természetesen az is hízáshoz vezet, ha túl nagy mennyiségű szénhidrátot juttatsz a szervezetedbe, ezért a CPG-étrend nem is javasolja, hogy cukrot vagy mézet fogyassz a diéta alatt, gyümölcscukorban gazdag gyümölcsöket és zöldségeket azonban - mint amilyen a répa, a borsó, a banán, vagy az alma - bátran ehetsz. Így nemcsak az éhségedet és az édesség utáni vágyadat űzöd el, de a vércukorszintedet is kiegyensúlyozottan tarthatod.

A CPG-diéta alatt kerüld a kávé, a fekete tea, a cukor, a mesterséges édesítőszerek és a vörös húsok fogyasztását, egyél azonban C-vitaminban, rostban és gyümölcscukorban gazdag zöldségeket és gyümölcsöket, valamint fehérjében gazdag tejtermékeket, fehér húsokat és hüvelyeseket.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: három evőkanál gabonapehely, három evőkanál zabpehely, egy kis poharas kefir, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldborsó.
Uzsonna: egy zellerszár.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.

2. nap

Reggeli: rántotta három tojásból, egy paprika, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett pulykamell, egy bögre párolt bébirépa.
Uzsonna: 5 dkg zsírszegény sajt.
Vacsora: egy bögre avokádósaláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, apróra vágott medvehagyma, egy bögre zöld tea.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt spenót.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, fél bögre zsírszegény snidlinges túró, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: egy bögre tofusaláta.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: egy bögre wokban sült zöldség.

5. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, egy marék bogyós gyümölcs, egy csipet fahéj, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: egy bögre tonhalsaláta.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

Milyen hosszú ideig vagy hajlandó egyfajta diétát alkalmazni?

Ezt is szeretjük