Egy hét alatt 2 kiló mínusz a laktató, béltisztító nyári diétával
Használd ki a zsírégető zöldségek és gyümölcsök szezonját, és fogyj villámgyorsan, éhezés nélkül!

Ez is érdekelhet

A tökéletes szőrtelenítő módszer a nyárra - Hetekig sima lesz tőle a bőröd (x)

Nem kerül milliókba, mégis saját medencéd lesz - 10 érv a földfeletti medence mellett (x)

Rengeteget spórolhatsz, ha így vásárolsz júniusban - Ezek a legjobb akciók a hónapban (x)

Milyen konyha illik hozzád? Rengeteget spórolhatsz, ha így alakítod át (x)

Gyerekkorodban te is lapozhattad: a Mi Micsoda-könyvekben mindenre találtál választ (x)

beauty and style

Így trükközz az egyrészes fürdőruhával: fazonok testalkat szerint, árakkal »

3 mozdulat, és imádni fogod a hátul kivágott ruhát »

Fogott egy darabka ruhaanyagot, és arcot formált belőle: senki sem bánik így a tüllel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha csak néhány plusz kiló van rajtad, ám ettől szeretnél minél hamarabb megszabadulni, drasztikus koplalás helyett inkább próbálj ki egy könnyű, emésztésjavító, béltisztító étrendet!

A nyári zöldségek és gyümölcsök segítségével könnyű dolgod lesz, hiszen ezek mind rostokban gazdag, zsírégető és nagyon laktató táplálékok.

Megkönnyebbülés a gyomornak

A nyári diéta ideje alatt lehetőleg kerüld a húsfogyasztást, legfeljebb csak friss halat vagy könnyű fehér húsokat egyél. Zöldségekből és gyümölcsökből azonban pakolj bátran a tányérodra, hiszen ezek azok az ételek, melyek segítenek megszabadulni a lerakódott salakanyagoktól, és feltöltik szervezeted kiürült raktárait a zsírégetéshez elengedhetetlen vitaminokkal és ásványi anyagokkal.

A nehezen emészthető, zsíros ételek után a gyomrodnak és az emésztőszerveidnek igazi megkönnyebbülés lesz a könnyű nyári diéta, amiért anyagcseréd is hálás lesz.

A fogyókúra ideje alatt igyál sok vizet, ezzel is segítve a méregtelenítő folyamatokat, melyeket a zöldségek és gyümölcsök is beindítanak, a kávé és a fekete tea, valamint az alkohol fogyasztása azonban nem ajánlott.

Szintén tiltólistára kerül a cukor és a fehér liszt. A szénhidrát- és fehérjeszükségletedet teljes kiőrlésű termékekből és hüvelyesekből pótold. Ha a zöldségek és gyümölcsök savtartalma miatt enyhe gyomorégést észlelsz, rágcsálj el egy marék diót vagy mandulát.

A diéta végén fokozatosan térj vissza a megszokott étrendedhez, két-három nap átállási időt hagyva magadnak, különben túl nagy sokk éri a szervezetedet, és kárba vész a béltisztító, emésztésjavító étrend eredménye.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta eperből, cseresznyéből és kiviből.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac egy bögre párolt spárgával.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

Fontos!
A diétát legfeljebb egy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paradicsom.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre wokban párolt zöld- és kaliforniai paprikával.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos-mozzarellás paradicsomsaláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 15 dkg snidlinges túró, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett sajt, egy bögre uborkasaláta.
Uzsonna: egy bögre ribizli.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

Pörgesd fel az anyagcseréd!

A karcsú vonalak titka a megfelelő anyagcserében rejlik. A rostban gazdag zöldségek és gyümölcsök jótékonyan hatnak az emésztésre, de, ha szeretnéd megtudni, mit tehetsz még a kiválasztó folyamatok erősítéséért, hallgasd meg szakértőnket!

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy csipet fahéjjal, egy evőkanál mézzel, fél bögre málnával.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg sült padlizsán egy bögre barna rizzsel.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt fél bögre áfonyával.
Vacsora: egy bögre reteksaláta.

5. nap

Reggeli: hagymás rántotta három tojásból, egy paprikával, egy bögre zöld tea.
Tízórai: három szem sárgabarack.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre párolt spenóttal.
Uzsonna: egy bögre cseresznye.
Vacsora: egy bögre wokban párolt idényzöldség fűszeres olívaolajjal.

6. nap

Reggeli: 10 dkg túró egy evőkanál mézzel és egy fél bögre meggyel elkeverve.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: egy bögre zöldborsófőzelék.
Uzsonna: egy répa.
Vacsora: 10 dkg grillezett csirkemell egy bögre paradicsomsalátával.

7. nap

Reggeli: egy bögre görög saláta egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.
Tízórai: egy marék szilva.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre kockára vágott sárgadinnyével.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: 15 dkg tejszínes spárga.

Ezt is szeretjük