Egy hét alatt 2 kiló mínusz a laktató, béltisztító nyári diétával
Használd ki a zsírégető zöldségek és gyümölcsök szezonját, és fogyj villámgyorsan, éhezés nélkül!

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha csak néhány plusz kiló van rajtad, ám ettől szeretnél minél hamarabb megszabadulni, drasztikus koplalás helyett inkább próbálj ki egy könnyű, emésztésjavító, béltisztító étrendet!

A nyári zöldségek és gyümölcsök segítségével könnyű dolgod lesz, hiszen ezek mind rostokban gazdag, zsírégető és nagyon laktató táplálékok.

Megkönnyebbülés a gyomornak

A nyári diéta ideje alatt lehetőleg kerüld a húsfogyasztást, legfeljebb csak friss halat vagy könnyű fehér húsokat egyél. Zöldségekből és gyümölcsökből azonban pakolj bátran a tányérodra, hiszen ezek azok az ételek, melyek segítenek megszabadulni a lerakódott salakanyagoktól, és feltöltik szervezeted kiürült raktárait a zsírégetéshez elengedhetetlen vitaminokkal és ásványi anyagokkal.

A nehezen emészthető, zsíros ételek után a gyomrodnak és az emésztőszerveidnek igazi megkönnyebbülés lesz a könnyű nyári diéta, amiért anyagcseréd is hálás lesz.

A fogyókúra ideje alatt igyál sok vizet, ezzel is segítve a méregtelenítő folyamatokat, melyeket a zöldségek és gyümölcsök is beindítanak, a kávé és a fekete tea, valamint az alkohol fogyasztása azonban nem ajánlott.

Szintén tiltólistára kerül a cukor és a fehér liszt. A szénhidrát- és fehérjeszükségletedet teljes kiőrlésű termékekből és hüvelyesekből pótold. Ha a zöldségek és gyümölcsök savtartalma miatt enyhe gyomorégést észlelsz, rágcsálj el egy marék diót vagy mandulát.

A diéta végén fokozatosan térj vissza a megszokott étrendedhez, két-három nap átállási időt hagyva magadnak, különben túl nagy sokk éri a szervezetedet, és kárba vész a béltisztító, emésztésjavító étrend eredménye.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta eperből, cseresznyéből és kiviből.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac egy bögre párolt spárgával.
Uzsonna: fél grépfrút.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta.

Fontos!
A diétát legfeljebb egy hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paradicsom.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre wokban párolt zöld- és kaliforniai paprikával.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos-mozzarellás paradicsomsaláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, 15 dkg snidlinges túró, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett sajt, egy bögre uborkasaláta.
Uzsonna: egy bögre ribizli.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

Pörgesd fel az anyagcseréd!

A karcsú vonalak titka a megfelelő anyagcserében rejlik. A rostban gazdag zöldségek és gyümölcsök jótékonyan hatnak az emésztésre, de, ha szeretnéd megtudni, mit tehetsz még a kiválasztó folyamatok erősítéséért, hallgasd meg szakértőnket!

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása egy csipet fahéjjal, egy evőkanál mézzel, fél bögre málnával.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg sült padlizsán egy bögre barna rizzsel.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt fél bögre áfonyával.
Vacsora: egy bögre reteksaláta.

5. nap

Reggeli: hagymás rántotta három tojásból, egy paprikával, egy bögre zöld tea.
Tízórai: három szem sárgabarack.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre párolt spenóttal.
Uzsonna: egy bögre cseresznye.
Vacsora: egy bögre wokban párolt idényzöldség fűszeres olívaolajjal.

6. nap

Reggeli: 10 dkg túró egy evőkanál mézzel és egy fél bögre meggyel elkeverve.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: egy bögre zöldborsófőzelék.
Uzsonna: egy répa.
Vacsora: 10 dkg grillezett csirkemell egy bögre paradicsomsalátával.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

7. nap

Reggeli: egy bögre görög saláta egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.
Tízórai: egy marék szilva.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre kockára vágott sárgadinnyével.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: 15 dkg tejszínes spárga.

Ezt is szeretjük