10 zsírpárnagyilkos, egészséges zsírforrás: felgyorsítják a fogyást
Karcsúsítanak, és változatos ízeket visznek az étrendedbe. Méghozzá éhezés nélkül.

mogyoro
Ez is érdekelhet

Csodaszer helyett tudomány: így maradhat 60 felett is rugalmas az arcbőr (x)

Hosszabb életű és illatosabb ruhák az Ariel új mosókapszuláival (x)

Minden második negyven feletti nőt érint a betegség: mégis tabutémának számít (x)

Ingyen felfedezheted Budapest legendás helyeit: csak ez az egy dolog kell hozzá (x)

beauty and style

Beyoncé új hajszíne hozza a Destiny’s Child-hangulatot: ritkán látni így az énekesnőt »

Gyorsan beszívódik, és remekül hidratál a testolaj: a testápolónál sokkal hatásosabb »

Nyárindító epres smoothie: tele vitaminnal, és istenien finom »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sokan még manapság is azt gondolják, hogy az egészséges étrend csak monoton lehet, hiszen rengeteg dolgot száműzni kell belőle. Ez az elgondolás viszont téves, hiszen a diéta nemcsak levegővételből és salátalevélből áll.

Tény és való, a zsírban sokkal több kalória van, mint a szénhidrátban vagy a fehérjékben. 1 gramm szénhidrát és ugyanennyi fehérje 4 kalóriát tartalmaz, míg a zsírból ekkora mennyiség 9 kalóriát jelent a szervezetnek. Emiatt úgy tűnhet, hogy érdemes fogyasztását a minimumra korlátozni, de leginkább kiiktatni, ha az ember fogyni szeretne. Mivel többfajta zsír létezik, szükségtelen egyenlőségjelet tenni közé, illetve a zsírpárnák gyarapodása közé.

Egészséges zsírforrások

Bizonyos zsírokra a fogyókúra során is szükség van: egészséges zsírok alatt az egyszeresen és többszörösen szaturálatlan zsírokat kell érteni, melyek szívvédő hatásúak, valamint csökkentik a rossz LDL-koleszterin szintjét. Továbbá az egyszeresen szaturálatlan zsírok csökkentik a gyulladást a szervezetben, míg a többszörösen telítetlenek csoportjába az omega-3 és omega-6 zsírsavak tartoznak. Utóbbiak az agyfunkciók és a sejtnövekedés számára nélkülözhetetlenek. Mutatunk tíz egészséges zsírforrást, amit bátran beépíthetsz az étrendedbe, hiszen megakadályozzák a nagy vércukorszint-ingadozásokat, ezáltal elűzik a farkaséhséget.

Képek: Pixabay.

Ezt is szeretjük