10 zsírpárnagyilkos, egészséges zsírforrás: felgyorsítják a fogyást
Karcsúsítanak, és változatos ízeket visznek az étrendedbe. Méghozzá éhezés nélkül.

mogyoro
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Sokan még manapság is azt gondolják, hogy az egészséges étrend csak monoton lehet, hiszen rengeteg dolgot száműzni kell belőle. Ez az elgondolás viszont téves, hiszen a diéta nemcsak levegővételből és salátalevélből áll.

Tény és való, a zsírban sokkal több kalória van, mint a szénhidrátban vagy a fehérjékben. 1 gramm szénhidrát és ugyanennyi fehérje 4 kalóriát tartalmaz, míg a zsírból ekkora mennyiség 9 kalóriát jelent a szervezetnek. Emiatt úgy tűnhet, hogy érdemes fogyasztását a minimumra korlátozni, de leginkább kiiktatni, ha az ember fogyni szeretne. Mivel többfajta zsír létezik, szükségtelen egyenlőségjelet tenni közé, illetve a zsírpárnák gyarapodása közé.

Egészséges zsírforrások

Bizonyos zsírokra a fogyókúra során is szükség van: egészséges zsírok alatt az egyszeresen és többszörösen szaturálatlan zsírokat kell érteni, melyek szívvédő hatásúak, valamint csökkentik a rossz LDL-koleszterin szintjét. Továbbá az egyszeresen szaturálatlan zsírok csökkentik a gyulladást a szervezetben, míg a többszörösen telítetlenek csoportjába az omega-3 és omega-6 zsírsavak tartoznak. Utóbbiak az agyfunkciók és a sejtnövekedés számára nélkülözhetetlenek. Mutatunk tíz egészséges zsírforrást, amit bátran beépíthetsz az étrendedbe, hiszen megakadályozzák a nagy vércukorszint-ingadozásokat, ezáltal elűzik a farkaséhséget.

Találd meg a saját utadat!

A növényi alapú táplálkozás egészséges, természetes és fenntartható. Ha tudatosan táplálkozol, mert fontos számodra a testi-lelki harmónia, a többi élőlény és a holnap; ha hiszel benne, hogy békében kell élned a környezettel, és hogy az vagy, amit megeszel; ha meg akarod őrizni a Földet a mai és a jövendő generációk számára úgy, ahogyan te kaptad az elődöktől, akkor a Flora útja a te utad.

Promóció

Képek: Pixabay.

Ezt is szeretjük