2 zsírégetőnek hitt gyakorlat, amivel soha sem fogsz lefogyni
A személyi edző elmondja
Kremer Kaposi Pétert kérdeztük a túlértékelt gyakorlatokról.

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A sikeres fogyás záloga egy jól összeállított étrend, valamint a rendszeres edzés. Ez utóbbi esetében is fontos azonban, hogy kellő tudatossággal végezd a gyakorlatokat.

Kremer Kaposi Péter személyi edzőt kérdeztük arról, hogy melyek azok a gyakorlatok, amiktől nem érdemes várnod a fogyást.

Két gyakorlat, amitől nem fogysz le

Hasprés, felülés és minden egyéb hasizomgyakorlat

- Senki nem fog lefogyni az orrvérzésig végzett felülésektől és egyéb hasizomgyakorlatoktól. Ahogyan az autó motorháztetője sem olvad el, ha jár alatta a motor, úgy a testeden lévő zsírfelesleg leadásának sincs semmi köze az alatta lévő izomzathoz. Felejtsd el örökre azt a tévhitet, hogy valaha is lefogyhatsz pusztán hasizomgyakorlatokkal - avat be Kremer Kaposi Péter.

A hasizomgyakorlatok segítenek, ha közben odafigyelsz az étrendedre, ám önmagukban csak erősítik az izmokat, miközben az azok felett lévő zsírréteg vastagsága nem változik. Így pedig a végeredmény akár vastagabb derék is lehet.

Combközelítő és távolító gépek

- Nem karcsúsít, nem lesz vékonyabb a combod tőle, teljesen hiábavaló fél órán keresztül lebegtetni a lábakat. Naponta látom, hogy a hölgyek előszeretettel foglalják be ezeket a gépeket a fitneszteremben, majd több száz ismétlésen keresztül himbálják a végtagjaikat abban a hitben, hogy ettől majd vékonyabb lesz a combjuk. Nem lesz - világosít fel Kremer Kaposi Péter.

Ez a fogyás záloga!

A tökéletesen összerakott, a testzsírcsökkentést fókuszba állító étrend az egyetlen járható, fogyáshoz vezető út. Ehhez természetesen kellő tudatossággal kell társítani a megfelelő minőségű es mennyiségű testmozgást. Helyi zsírégetés tehát nem létezik, adott testrésztől fogyás nincs. A zsírleszívást kivéve.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

Fontos a kellő rostbevitel, ami elegendő mennyiségű folyadékfogyasztás mellett segíti az anyagcsere-folyamatokat. Emellett lényeges, hogy a félkész, adalékanyagokban gazdag táplálékokat kiiktasd az étrendedből, valamint az egyszerű szénhidrátokat - fehérlisztet, finomított cukrokat - is hanyagolnod kell - de mindez csak az alap. A mozgásformák közül érdemes az olyan kardió jellegűeket választani, mint a futás, kerékpározás, de korábbi cikkünkből meríthetsz még ötleteket.

Ezt is szeretjük