8 edzés utáni nassolnivaló, ami segíti a fogyást: sokáig eltelít, feltölt energiával
Egyes rágcsálnivalók és italok nagyobb segítségére vannak a testednek edzés után, mint mások.

mozgas-utani-etelek-cover
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

A kockás szoknya a szezon nagybetűs kedvence: bitang jól variálható, és mindig stílusos »

Ashley Benson új bob frizurája hozza az ősz hangulatát: érdemes lemásolni »

5 perces kalóriaégető edzés: hatékony segítség őszi elhízás ellen »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Edzés után nem véletlenül éhezik meg az ember, a mozgás ugyanis rengeteg energiát őröl fel, de egyáltalán nem mindegy, hogy milyen étellel csillapítod ilyenkor az étvágyadat, vannak ugyanis olyan nassolnivalók, melyek kifejezetten jót tesznek egy kiadós mozgás után az izmoknak.

Amikor sportolsz, az izmaid a glikogénraktárakat használják üzemanyagnak, ez azt eredményezi, hogy ezek a raktárak az edzés során kiürülnek, és ezért az edzés után a test minden erejével azon van, hogy újra fel tudja tölteni őket. Ezenkívül edzés közben az izmokon mikrorepedések keletkeznek, így a szervezetnek ezeket a sérüléseket is orvosolnia kell.

Ételek edzés után

Ebben egyes rágcsálnivalók és italok nagyobb segítségére vannak a testednek, mint mások. A fehérjedús ételek például aminosavakkal táplálják a testet, melyek támogatják az izmok regenerációját, a minőségi szénhidrátok pedig a glikogénraktárak feltöltését segítik, így elsősorban ezekre kell helyezni a hangsúlyt, amikor edzés után ennél valamit. Mutatjuk, mi a legjobb választás.

A képek forrása: Getty Images

Ezt is szeretjük