Edzés otthon, kis helyen: 9 gyakorlat, amit a legapróbb lakásban is elvégezhetsz
Ha szeretnél fittebb lenni, de csak otthon, kis helyen tudsz tornázni, ezeket a gyakorlatokat érdemes elsajátítani.

edzes otthon
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

A magyaros csipkével is lehet újat mutatni: elbűvölő esküvői ruhák 2020-ra, magyar tervezőtől »

Ez a minta még a kockásat is lekörözi idén: a legdivatosabb pöttyös darabok, árakkal »

Tippek gyors körömnövekedéshez: nincs többé repedezés és letörés »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Sok fogyni vágyó találkozott már a problémával, hogy hiába szeretne szálkásítani, nincs elég helye az otthoni tornához, az edzőterembérlet viszont túl drága, vagy egyszerűen jobban élvezi a testmozgást a négy fal között.

Szerencsére több olyan gyakorlat létezik, melyhez nem kellenek eszközök, és elvégzéséhez már annyi hely is elegendő, hogy le tudj feküdni a földre. Ha naponta mindegyikből csinálsz két-három percnyit, és a nyújtásról sem feledkezel meg, a tested pár héten belül tónusosabb, izmosabb lesz.

Edzés otthon, kis helyen

Zsírégetés szempontjából ugyanakkor érdemes hetente az izomcsoportok szerint elosztva is átmozgatni a tested, és beiktatni heti két, lehetőleg nem egymás mellé eső pihenőnapot. Ehhez korábbi cikkünkben összeállítottunk egy letölthető edzéstervet.

Ha pedig kifejezetten az erősítésre és a szálkásításra szeretnél fókuszálni, ezeket a gyakorlatokat nagyjából fél óra alatt végig tudod csinálni, plusz a bemelegítés és a nyújtás. Végezd mindegyiket egy percen át, majd, ha a végére értél, tarts fél perc szünetet, és kezdd elölről. Csinálj belőle három kört. A gyakorlatokat a legkisebb garzonban vagy akár egy hotelszobában is elvégezheted. 

Képek forrása: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük