Karcsúsító szénhidrátok: képeken 6 étel, ami kifejezetten segíti a fogyást
Magas rosttartalommal
Legyen élvezetes a fogyás!

Ez is érdekelhet

Nemzetközi ízélményekkel vár a budapesti ÁRKÁD (x)

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

beauty and style

Andie Macdowell lánya ugyanolyan szép, mint édesanyja: a 24 éves Margaret Qualley színésznőként bontogatja szárnyait »

Egyszerű ételek, amik felgyorsítják az öregedést: a reggeli pirítósban sem bízhatunk »

Sikkes és nőies: mutatjuk a legszebb virágmintás blúzokat, árral, lelőhellyel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyás egyik záloga a csökkentett szénhidrátbevitel: ha tehát szeretnél lefaragni a súlyodból, a napi táplálékbeviteled legfeljebb 45%-át tehetik ki a szénhidrátok. Nem mindegy azonban az sem, hogy milyen szénhidrátokat fogyasztasz. Az úgynevezett magas glikémiás indexű - például a fehér lisztben, kristálycukorban bővelkedő - változatok gyorsan raktározásra kerülnek, míg a rostban gazdag, alacsony glikémiás indexű ételek hosszabb időn át teltségérzetet biztosítanak, nem okoznak vércukorszint-ingadozást. Ilyen alacsony glikémiás indexű, fogyást segítő ételeket gyűjtöttünk össze az alábbi galériában. Természetesen ezekből sem lehet korlátlan mennyiséget fogyasztani, de igyekezz belőlük fedezni a napi szénhidrátadagodat.

Több rostot!

Kattints az alábbi videóra, és megtudhatod, pontosan milyen szerepet játszanak a rostok a fogyókúrában.
Ezt is szeretjük