Mennyei, diétás reggelik 350 kalória alatt: percek alatt elkészülnek, és laktatóak
Az ínycsiklandó harapnivalókkal felemelően indul majd a nap.

dietas reggelik8
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A reggeli nemcsak fontos része a napnak, de nélküle nem létezhet egészségtudatos életmód sem. A tápanyagdús étkek egész délelőttre lendületet biztosítanak anélkül, hogy hirtelen megemelnék a vércukorszinted, amitől szinte azonnal ismét farkaséhesnek érezhetnéd magad.

Pontosan ezt teszik a cukrozott müzliszeletek, a péksütemények és a sebtében bekapott szendvicsek. Az egészséges reggeli ehhez képest serkenti az emésztést, eltelít, valamint elűzi a nassolási vágyat. Ráadásul az elkészítéssel sem kell bajlódnod, szinte percek alatt egészséges fogásokat rittyenthetsz magadnak.

Egyszerű, diétás reggelik 350 kalória alatt

Ahhoz, hogy megőrizd a vércukorszinted egyensúlyát, és jó eséllyel elkerülhesd az elhízást, a legjobb, amit tehetsz, ha leszámolsz a finomított élelmiszerekkel, helyettük pedig törekedsz a komplex szénhidrátbevitelre, amit rostokkal, fehérjékkel és némi zsírral egyensúlyozol. Erre mutatunk ízletes, mégis kalóriaszegény variációkat, melyek garantáltan megalapozzák a napodat.

Ezt is szeretjük