Laposabb has pár nap alatt: isteni turmixokat mutatunk hozzá
Nem igaz, hogy a diéta alatt nem lehet jókat enni, inni.

Nyitókép
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Gyönyörű, hullámos loknik: 5 zseniális hajgöndörítő technika videón »

Arcszérum kávézaccból és avokádómagból? Újrahasznosítás már a szépségápolásban is »

Mellélőtt szettjével a gyönyörű színésznő: mi történt Chloë Moretz stílusérzékével? »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A folyadékbevitel és a zöldség-, illetve gyümölcsfogyasztás fontossága a nyári meleg és a diéta szempontjából is kiemelkedő, viszont előfordulhat, hogy a kánikulában nem kívánod a folyadékban bő, meleg leveseket vagy főzelékeket: szerencsére van alternatíva! 

Egy kellemes, hűvös, gyümölcsös vagy akár zöldséges frissítő nemcsak eltelít, és ezáltal csökkenti az étvágyad, de összetevőinek hála a zsírégetést is serkentheti! Nem beszélve a rengeteg vitaminról, amit más forrásból lehet, hogy egyáltalán nem tudnál bevinni a szervezetedbe.

Így lesz finom és hatékony 

Van néhány apróság, amit feltétlenül tarts észben a látványos eredmény érdekében, akár smoothie-t, akár turmixot készítesz magadnak.

Ne édesíts feleslegesen se cukorral, se mézzel! A méz ugyanis éppen olyan kalóriaforrás, mint a kristálycukor: szénhidráttartalmuk közel azonos! Édesszájúaknak sztíviát, eritritet vagy más, kalóriamentes édesítőket lehet használni. Amennyiben tejes alapú turmixot készítesz, minden esetben zsírszegény tej - 1,5%-os - vagy zsírszegény, natúr joghurt - 0,1-1,4%-os - legyen az alap! Amennyiben nem vagy laktózérzékeny, a diéta szempontjából felesleges a laktózmentes termékeket használnod. 

Egyes gyümölcsökben - például: banán, eper, szilva, szőlő - több kalória található - ezt tartsd észben, ha módosítani akarsz a recept arányain.

Ne akard a főétkezéseket - reggeli, ebéd - helyettesíteni egy pohár turmixszal, ha mégis, feltétlenül egyél hozzá egy szelet teljes kiőrlésű kenyeret, zsemlét, illetve zsírszegény sajtot vagy sonkát.  Este és vacsorára gyümölcsös turmix , smoothie helyett zöldséges változatot fogyassz, hozzá pedig ne maradjon el a lassan felszívódó szénhidrát .

Bármelyik turmix házi fagylalt formájában is fogyasztható, néhány óra alatt bolti jégkrémhez hasonló keménységűre fagyaszthatod őket a mélyhűtőben.

A képek forrása: pixabay.com.

Ezt is szeretjük