Nem kell csalónapot tartani: isteni fogások, amiket gyorsételek inspiráltak, mégis diétásak
Egy kis csavarral még a leghizlalóbb ételek is könnyen beleilleszthetők a fogyókúrába.

dietasgyorsetel
Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

A bosszúpornótól a virtuális valóságig: elindult a Gyerekaneten.hu, az NMHH szülőknek szóló információs oldala (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

beauty and style

Erősíti a hajat és természetes színezőként is szolgál: a diófalevél tea sok mindenre jó »

Tényleg minden nap tiszta ruhát kell felvenni? Mosási tippek koronavírus idejére »

Home office kapucnis pulóverben: 5 ügyes trükk, amitől csajosabb lesz a szetted »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A diéta sokszor már a korai szakaszban kudarcba fullad, hiszen a szokásos étrendről, a finom, ám hizlaló fogásokról nehéz lemondani. Az önsanyargatás sem vezet hosszú távon sehova, hiszen amit a szervezet megkíván, azt érdemes biztosítani neki - ám nem mindegy, milyen formában!

Szerencsére az élelmiszeripar és a különböző éttermek egyre több alternatívát kínálnak azoknak, akik finom falatokra vágynak, mégsem szeretnék feláldozni az egészséges életmódjukat és a fogyókúrájukat a zsírban és szénhidrátban gazdag ételek oltárán.

Nincs több csalónap

A táplálkozási szakértők és személyi edzők is egyhangúan azt javasolják, hogy a kiegyensúlyozott és tartós fogyáshoz nem egy időszakos, szigorú étrend, hanem életmódváltás szükséges, amikor már teljesen természetessé válik, hogy az egészségtelen, hizlaló ételek helyett a tápanyagokban, vitaminokban, jó zsírokban gazdag fogások kerüljenek az asztalra. Ez eleinte nehéz folyamat, hiszen varázsütésre nem lehet elhagyni a korábbi rossz szokásokat, sokan pont emiatt tartanak úgynevezett csalónapot, ami inkább csak árt, mint használ. A „bűnözés” helyett érdemes inkább olyan ételeket keresni, amik hasonló örömérzetet nyújtanak, mégis sokkal kevésbé terhelik meg a szervezetet - ehhez mutatunk ötleteket!

(Képek forrása: Getty Images Hungary)

Ezt is szeretjük