Melyik típusba tartozol?
Így fogyhatsz le végleg
Ahhoz, hogy fogyókúrád sikeres legyen, ismerned kell legfőbb hibáidat, helytelen táplálkozási szokásaidat. Válaszd ki típusod!

Ez is érdekelhet
    • 29
    • 30
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
beauty and style
Top olvasott cikkek

A tartós fogyás elérése lehetetlen feladat, amennyiben nem szánod rá magad a gyökeres életmódváltásra, a kiegyensúlyozott, rendszeres táplálkozásra, valamint egy egészséges, tápanyagokban és vitaminokban gazdag étrend követésére.

Mindehhez azonban tudnod kell, min szükséges változtatnod. Ismerd meg személyes típusod, próbáld ki a hozzá tartozó étrendet, és dobj le hetente 2-3 kilót!

A módszer lényege

A diétás módszer három típust határoz meg: az egyes típusok étkezési szokásai különbözőek, a végeredmény azonban mindegyiknél ugyanaz - a testsúlygyarapodás.

A kígyó

Naponta csak egyszer vagy kétszer eszel, de akkor pukkadásig. Nem nassolsz, egyszerűen csak nem tudod idejében abbahagyni az evést, ezért rendszeresen túleszed magát. Ráadásul így egy-egy étkezéssel túl sok energiát juttatsz a szervezetedbe, amit az elraktároz. A nagy evések mindemellett megterhelik a gyomrot, így rendszeresen fáradtnak érezheted magad. Fontos, hogy rászokj a rendszeres reggelizésre és vacsorázásra, azonban vigyázz, hogy ne fogyassz el többet napi 1300 kalóriánál. Ne kapkodj az evéssel, és ne tömd tele magad - tartsd szem előtt, hogy a teltségérzet csak az étkezés után 20 perccel jelentkezik.

A madár

Ha ebbe a típusba tartozol, tulajdonképpen egész nap eszel. Egyszerre nem sokat, de szinte folyamatosan nassolsz, ráadásul nem egészséges táplálékokat, hanem főként édességet. A legfontosabb, hogy megpróbálj koncentráltabban étkezni, és az étkezések között ne, vagy legfeljebb csak ropogós zöldségeket, lédús gyümölcsöket nassolj. Ne tarts otthon és a munkahelyeden rágcsálnivalókat, és ne fogyassz egy nap 1250 kalóriánál többet.

A nyuszi

Az egész napi rohanásban nincs időd rendszeresen étkezni. Tulajdonképpen nem eszel sokat, de amit elfogyasztasz - gyorsétteremben, látványpékségben, hidegbüfében -, annak a kalóriatartalma nagyon magas. Ha másképp nem megy, készítsd el a másnapi ebédet minden este, majd csomagold el magadnak. Mindenképp fontos, hogy rászokj a napi legalább háromszori étkezésre, ugyanakkor ne fogyassz 1200 kalóriánál többet naponta.

Mintaétrend

Mintanap a kígyó típusnak

Reggeli: 2 dl natúr joghurt egy evőkanál citromlével, 5 dkg felengedett, mélyhűtött bogyósgyümölcs, egy kanál zabpehely.
Tízórai: két szelet puffasztott gabonaszelet, vékonyan megkenve túróval.
Ebéd: 5 dkg spagetti teljes kiőrlésű tésztából, egy kis doboz sűrített paradicsommal, egy gerezd fokhagymával, borssal, bazsalikommal.
Uzsonna: 2 dl pohár natúr joghurt.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, beborítva uborka- és almaszeletekkel, kaporral, citromlével ízlés szerint.

Mintanap a madár típusnak

Reggeli: egy szelet pirítós teljes kiőrlésű kenyérből, megkenve sovány túróval és egy evőkanál narancslekvárral, néhány gerezd mandarin.
Tízórai: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, vékonyan megkenve lekvárral.
Ebéd: 10 dkg tengeri halfilé grillezve, citromlével, borssal, saláta egy hagymából, egy piros húsú paprikából, két paradicsomból.
Uzsonna: két paradicsom.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykamellsonkával, beborítva kiviszeletekkel.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

Mintanap a nyuszi típusnak

Reggeli: egy szelet puffasztott gabonapehely, vékonyan megkenve zsírszegény margarinnal, fél marék metélőhagyma, egy lágy vagy kemény tojás.
Tízórai: 15 dkg nyers répa, alma.
Ebéd: 7 dkg grillezett pulykamell, 10 dkg párolt gomba, két párolt sárgarépa.
Uzsonna: egy csészényi gyümölcssaláta.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy-egy nagy salátalevél, egy paradicsom, 3 dkg mozzarella, egy kevés bazsalikom.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

Cikkünk a Nagy Fogyikönyv című könyv alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

kaposztas
  • káposzta
  • villámdiéták

6 nap, 3 kiló

Ezt is szeretjük