Diéta szénhidrátfüggőknek: villámgyors fogyás tésztával
Heti két kiló mínusz és folyamatos jóllakottságérzet. Íme, a tésztadiéta!

Nyereményjáték

Nyerj egyhetes nyaralást Máltára szállással, repülőjeggyel és reggelivel! (x)

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

2 mozgásforma, ami nemcsak fogyaszt, hanem fiatalít is »

Tavaszi blézerkörkép: a legdivatosabb fazonok 10 ezer forint alatt »

Palvin Barbi talán sosem volt még ennyire formás: dögösebb fürdőruhában, mint valaha »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A magyar nők sokat csodálkoznak azon, hogy olasz nőtársaik milyen karcsúak annak ellenére, hogy tésztát esznek tésztával. Hiszen a spagettiben, pennében és társaikban rengeteg szénhidrát van, ennek ellenére a mediterrán asszonyok tökéletes alakkal rendelkeznek.

Ha mostanáig már attól is híztál fél kilót, hogy csak ránéztél a tiltólistás kalóriabombára, akkor épp itt az idő, hogy felhagyj a tésztamegvonással, és kizárólag csak a lisztből és tojásból készült alapanyagot fogyaszd.

Tésztával a fogyásért

Amennyiben hozzá vagy szokva a rendszeres, kiadós étkezéshez, valószínűleg nehezedre esik bármelyik fogyókúrás módszer betartása. Azonban a tésztadiétával nem kell lemondanod a napi háromszori, kiadós étkezésről. Ha szereted az olasz konyha ízvilágát, valamit van időd arra, hogy elkészítsd a tésztakülönlegességeket, akkor ezt a diétafajtát garantáltan neked találták ki. Ráadásul segítségével nemcsak a kilóktól szabadulhatsz meg, hanem még a boldogsághormon-termelésed is fokozódhat, tehát a bánatos koplalásnak örökre búcsút mondhatsz.

Diétás szabályok

A tojás nélkül elkészített és megfelelő szénhidrát-tartalmú durumtészta kordában tartja az anyacsere-folyamatokat és a zsírlebontást, ha megfelelő, vitaminokban gazdag zöldségekkel és gyümölcsökkel fogyasztod. Ez a tésztafajta rostanyagokban gazdag, ezáltal teltségérzetet biztosít, pontosan emiatt elegendő a napi háromszori étkezés.

Fontos, hogy legalább napi két liter folyadékot megigyál - elsősorban ásványvizet és gyógyteát -, ha a tésztával való fogyást választod. A kávéfogyasztást és a koffeint tartalmazó teákat lehetőleg kerüld, sőt, a legjobb lenne, ha a fogyókúra idejére száműznéd őket az étrendedből.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy lágytojás, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Ebéd: egy tányér csirkés penne tejszínes szószban.
Vacsora: egy bögre paradicsomos tésztasaláta.

2. nap

Reggeli: egy kefir, 10 dkg uborka.
Ebéd: egy tányér milánói makaróni.
Vacsora: egy bögre cukkinis tésztasaláta.

Fontos!
A diétát legfeljebb három hétig tarthatod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: egy bögre paprikából, paradicsomból és uborkából készült saláta.
Ebéd: egy tányér túrós tészta.
Vacsora: egy bögre sonkás tésztasaláta.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, 10 dkg túró.
Ebéd: egy tányér bolognai spagetti.
Vacsora: egy bögre hagymás tésztasaláta.

Veszélyes étkek

Bizonyos ételeket jobb, ha csak mérsékelten fogyasztasz, ha szeretnéd bombaalakodat megtartani. Íme, a legveszélyesebbek!

5. nap

Reggeli: egy kemény tojás, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Ebéd: egy tányér mákos vagy diós tészta.
Vacsora   : egy bögre fetás tésztasaláta.

6. nap

Reggeli: egy szelet sovány sajt, egy joghurt.
Ebéd: egy tányér carbonara spagetti.
Vacsora: egy bögre zöldséges tésztasaláta.

7. nap

Reggeli: egy bögre friss gyümölcslé, egy kefir.
Ebéd: egy tányér lasagne.
Vacsora: egy bögre tonhalas tésztasaláta.

Cikkünk megírásában Horváth Ildikó Zsuzsanna Nagy fogyikönyv című műve segített, mely az Illia Kiadó gondozásában jelent meg.

Te milyen gyakran eszel tésztát?

Blog.hu ajánló