Így mérd meg, mennyit fogytál, ha nem akarod, hogy becsapjon a mérleg
A mérlegen látható számok csalókák lehetnek, inkább a centit kellene figyelni.

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

Ez történik a testünkben köhögéskor - Rengeteg minden állhat a háttérben (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

12 modell, aki elmúlt 40 és visszatért a kifutóra: a 20 éveseket is lepipálják »

3 haslapító módszer, amihez csak egy törölközőre és néhány szabad percre lesz szükséged »

Az isteni Marilyn ilyen dögös volt nadrágban: nemcsak szoknyában imádták a pasik »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyókúráról van szó, sokan úgy gondolják, hogy a mérleg jó visszajelzéseket ad az elért eredményről, ám valójában nagyon sokszor csalóka az itt látott szám. 

Különösen, ha rendszeresen edzel a diéta mellé, könnyen azzal szembesülhetsz, hogy a mérlegen nem látszik a befektetett erőfeszítés. Ennek az az oka, hogy a zsírszövet helyett izmok alakultak ki a testeden. Mivel az izom nehezebb, mint a zsír, még akár az is előfordulhat, hogy egy intenzíven végigedzett hét után hízást látsz. Mutatjuk, hogyan mérd inkább az elért eredményeket!

A derékbőség helyes mérése

Súly helyett sokkal érdemesebb derékbőséget mérni, hiszen centiben remekül látszik, hogy az azonos tömegű izom és zsír térfogata között mekkora hatalmas különbség van. Amikor derékbőséget mérsz, hajtsd fel vagy vedd le a felsődet, helyezd a mérőszalagot a képen látható módon a köldököd fölé, de a bordáid alá pár centivel.

csipo meroszalag

A mérést kilégzéskor végezd, amikor éppen úgy érzed, hogy kifújtad az összes levegőt, amit természetes légzés során kiengednél a tüdődből. Ekkor a mérőszalag két végét összeérintve olvasd le az eredményt. Hetente két-három alkalomnál nem érdemes sűrűbben mérni magadat, hiszen gyakran ingadozás is előfordulhat.

A centin nagyon meglátszik a szervezetben visszatartott víz mennyisége, melyet a női hormonháztartás erősen befolyásol, ezért az eredményeket ne az előző héten vagy az első napon mérthez viszonyítsd! Sokkal jobban látszik a haladás, ha az adott napon mért számot azzal veted össze, amit az előző menstruációs ciklusod ugyanennyiedik napján mértél.

Torna a lapos hasért

Mutatjuk, milyen mozdulatokkal teheted gyorsan feszesebbé, laposabbá a hasadat, miközben ráadásul rengeteg kalóriát égetsz el.

Blog.hu ajánló