Így mérd meg, mennyit fogytál, ha nem akarod, hogy becsapjon a mérleg
A mérlegen látható számok csalókák lehetnek, inkább a centit kellene figyelni.

merleg labak
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha fogyókúráról van szó, sokan úgy gondolják, hogy a mérleg jó visszajelzéseket ad az elért eredményről, ám valójában nagyon sokszor csalóka az itt látott szám. 

Különösen, ha rendszeresen edzel a diéta mellé, könnyen azzal szembesülhetsz, hogy a mérlegen nem látszik a befektetett erőfeszítés. Ennek az az oka, hogy a zsírszövet helyett izmok alakultak ki a testeden. Mivel az izom nehezebb, mint a zsír, még akár az is előfordulhat, hogy egy intenzíven végigedzett hét után hízást látsz. Mutatjuk, hogyan mérd inkább az elért eredményeket!

A derékbőség helyes mérése

Súly helyett sokkal érdemesebb derékbőséget mérni, hiszen centiben remekül látszik, hogy az azonos tömegű izom és zsír térfogata között mekkora hatalmas különbség van. Amikor derékbőséget mérsz, hajtsd fel vagy vedd le a felsődet, helyezd a mérőszalagot a képen látható módon a köldököd fölé, de a bordáid alá pár centivel.

csipo meroszalag

A mérést kilégzéskor végezd, amikor éppen úgy érzed, hogy kifújtad az összes levegőt, amit természetes légzés során kiengednél a tüdődből. Ekkor a mérőszalag két végét összeérintve olvasd le az eredményt. Hetente két-három alkalomnál nem érdemes sűrűbben mérni magadat, hiszen gyakran ingadozás is előfordulhat.

A centin nagyon meglátszik a szervezetben visszatartott víz mennyisége, melyet a női hormonháztartás erősen befolyásol, ezért az eredményeket ne az előző héten vagy az első napon mérthez viszonyítsd! Sokkal jobban látszik a haladás, ha az adott napon mért számot azzal veted össze, amit az előző menstruációs ciklusod ugyanennyiedik napján mértél.

Torna a lapos hasért

Mutatjuk, milyen mozdulatokkal teheted gyorsan feszesebbé, laposabbá a hasadat, miközben ráadásul rengeteg kalóriát égetsz el.

Ezt is szeretjük