Egészségesebb, mint a mediterrán étrend?
Ezzel indítsd 2015-öt, ha fogyni akarsz
Nemcsak fogyaszt, de nagyon finom is következő diéta.

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

Ez történik a testünkben köhögéskor - Rengeteg minden állhat a háttérben (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Megdöbbentő a hasonlóság a két hercegné között: Katalin és Mária stílusa szinte ugyanaz »

12 modell, aki elmúlt 40, és visszatért a kifutóra: a 20 éveseket is lepipálják »

3 haslapító módszer, amihez csak egy törölközőre és néhány szabad percre lesz szükséged »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az új északi diéta vagy más néven dán diéta - amelynek az elmúlt években számos követője akadt - Arne Astrup dietetikus nevéhez köthető.

A diéta alapját a hagyományos északi étrend adja, nem igényel kalóriaszámlálást, de természetesen fontos, hogy ne edd magad degeszre, ha valóban a fogyás a cél.

Próbáld ki a dán diétát!

A diéta olyan hagyományos skandináv élelmiszerekre épül, mint a tengeri halak, a hüvelyesek - bab, borsó, lencse -, az olajos magvak, a bogyós gyümölcsök, a vadhús. Ezen kívül sok zöldség, illetve a gabonafélék közül a zab és az árpa fogyasztását javasolja.

Az étrend nemcsak anyagcsere-serkentő rostokban, de antioxidánsokban és esszenciális zsírsavakban is gazdag - ebben a tekintetben nagyon emlékeztet a mediterrán étrendre.

Hasznos tanácsok a diétához

  • Kerüld az olajban sütést, az olajos salátaöntetek helyett balzsamecetet használj.
  • A són és borson kívül más fűszert is használj. Próbáld ki az almaecetet, a lime-ot.
  • A ketchup, a mustár, a majonéz helyett fogyassz savanyúságot vagy friss zöldségeket.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: rántotta - petrezselyemmel és frissen reszelt tormával.
Tízórai: egy marék mandula.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac árpagyönggyel, káposztasalátával.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: chilis-fokhagymás ráksaláta.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megvajazva, sajttal, uborkával, egy főtt tojással.
Tízórai: egy marék áfonya.
Ebéd: egy adag tonhalas tésztasaláta - teljes kiőrlésű tésztából - sok zöldséggel.
Uzsonna: egy kis tányér müzli - narancslével.
Vacsora: egy nagy tányér csirkehúsleves.

3. nap

Reggeli: egy tányér zabkása lenmaggal, reszelt almával, fahéjjal, dióval.
Tízórai: egy csésze zöld tea, egy körte.
Ebéd: egy adag szarvasragu párolt zöldbabbal, gyöngyhagymával.
Uzsonna: egy marék napraforgómag.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós kagylóval - lehet konzerv is.

Blog.hu ajánló