Frissülj fel, és duplázd meg a zsírégetést
Ettől nagyon jó kedved és rengeteg energiád lesz
Gyorsan pörögnek a kilók, és rögtön egészségesebbnek érzed magad.

Ez is érdekelhet

„A természetben értjük meg, kik vagyunk” – Grecsó Krisztián író az Erdei Vándortáborokról (x)

A 14 éves Endike beszélni kezdett (x)

Szorongás, elégedetlenség, magány – hogyan jutottunk el ide és hogyan léphetünk ki belőle?

Sári bíró - az idők változnak, de az emberek valójában nem (x)

Trendi új illat a világhírű Acqua Coloniától - Íme az egzotikus 4711 kölni (x)

beauty and style

A legnőiesebb szettek 50 felett: a blézertől lesz igazán csinos »

Házi rizskrém ráncok, pattanások és tág pórusok ellen: a hagyományos ázsiai bőrápolás alapja »

A kantáros nadrág visszatért és nőiesebb, mint valaha: nagyon sikkes tud lenni, ha így viseled »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A tavasz a nagytakarítás és a méregtelenítés időszaka volt, ám a meleg idő beköszöntével a test és a lélek is vágyik a megújulásra. Mutatunk néhány hasznos és egyszerű módszert, amelyekkel pillanatok alatt felfrissülhetsz, és szervezeted egészséges, új erőre kaphat.

Ki korán kel, aranyat lel, tartja a mondás - és valóban így is van. Kezdésként kelj fel fél órával korábban, és kezdd a napot mozgással! Pár perc jóga vagy tíz perc futás is csodákra képes, főleg, ha a fogyásról van szó!

Ne hagyd ki a reggelit!

Nagyon jót tesz a szervezetednek, ha egy adag gyümölcsturmixszal vagy joghurtos müzlivel indítod a napot. Mindamellett, hogy ezek könnyűek, egészségesek, és rosttartalmuknak köszönhetően hosszan távol tartják az éhséget, az energiaszintedet is növelik. Így ebédig anélkül koncentrálhatsz, hogy kopogni kezdene a szemed, míg délben könnyen elkerülheted a túlevést.

Töltsd ki mással a kávészünetet!

Ha van rá lehetőséged, keress egy nyugodt helyet, ahol kényelmesen elhelyezkedve egy kicsit egyedül lehetsz. Csukd be a szemed, és gondolj egy megnyugtató, pozitív képre, jelenetre: egy sétára a tengerparton, madarak énekére az erdőben, vagy akár a tengervíz zúgására. Ezzel az egyszerű meditációs gyakorlattal csökkentheted a stressz-szintedet, és elkerülheted a pótcselekvésként végzett, folyamatos nassolást. Az interneten számos pár perces, zenés, vezetett meditációs program is található, sőt, már telefonos applikációkat is letölthetsz erre a célra.

Mozogj munka közben is!

Ha napközben a számítógép előtt ülve elfáradsz, és megmerevednek az izmaid, állj fel kicsit, és mozgasd át őket. Egy lassú fej- és vállkörzés rengeteg stressztől megszabadít. A nyújtózkodás felfelé, majd a lábfejhez közelítve serkenti a vérkeringést, így sokkal kellemesebb lesz a közérzeted, és jó pár kalóriát elégetsz.

Mondj igent magadra!

A Femina Extra 4 alkalmas önfejlesztő sikerkurzusán Szily Nóra pszichológus és coach vezetésével elérheted, hogy elégedett, sikeres és boldog legyél az élet bármely területén.

Hogyan mondjunk nemet lelkiismeret-furdalás nélkül?

A boldogság és siker alapjai, azaz miért fontos önzőnek lenni?

A kommunikáció, mint az érdekérvényesítés kulcsa: a bizalomépítéstől a hatásgyakorlásig

Burnout, vagyis amikor már semminek nincs értelme

A kurzusról pontos részleteket itt találsz.

Jegyek kizárólag online érhetők el, korlátozott számban.

Helyszín: MEMO ház – 1077 Budapest, Wesselényi utca 73.

Időpont: 2020. március 6., március 26., április 16., május 7.

Promóció

Igyál frissítő folyadékot!

Naponta három liter folyadék bevitele szükséges a szervezet számára, és érdemes olyat innivalót választani, ami kevesebb cukrot és mesterséges anyagot tartalmaz. Energiaitalok helyett válassz olyan frissítőket, amelyek természetes alapanyagokból készülnek, tartósítószer hozzáadása nélkül. A D24 például B6- és C-vitamint is tartalmazó frissítő ital, így bátran fogyasztható akár egy kimerítő edzés után, akár autóvezetés közben. Frissítő ízének köszönhetően az aktív életet élők, sportolók is szívesen fogyasztják, ráadásul egy doboz fedezi a napi folyadékbevitel egyhatodát!

Nassolj gyümölcsöket!

Ha gyorsan szeretnél energiához jutni, egyél egy banánt vagy bármilyen gyümölcsöt, de a joghurt vagy egy pohár hideg tej is gyorsan erőt adhat. Válogass kedved szerint az évszaknak megfelelően!

Sétálj, amikor csak teheted!

Ha munkába jövet vagy menet időd engedi, azt a két-három villamos-, busz- vagy metrómegállót inkább tedd meg gyalog. Ebéd után tíz perc séta a közeli parkban nemcsak segíti az emésztést, de nagyon sok energiát is ad, így hatékonyabban tudsz majd dolgozni a nap hátra lévő részében.

Ezt is szeretjük